Zjawiskowe walki mechów na Unreal Engine 5? Phantom Galaxies wygląda dobrze
Ale czy będzie odpowiednio zoptymalizowane?
To niezwykle ważne pytanie, bo Unreal Engine 5 miewa z tym problemy. W tym roku wyszło wiele gier korzystających z tego silnika i praktycznie z każda miała tego typu kłopoty. Może jednak Phantom Galaxies okaże się prawdziwym rodzynkiem i w listopadzie pokaże się w pełnej krasie?
Phantom Galaxies to walki mechów, wykorzystujące Unreal Engine 5, które pojawią się na Steamie oraz Epic Games Store w ramach Early Accessu. Kiedy? Już 2 listopada. Produkcja zaoferuje walkę na ziemi i w powietrzu, system bounty, rozmaite rodzaje przeciwników, a także ogromną customizację robotów.
Sami decydujecie, czy Wasza maszyna specjalizować ma się w walce w zwarciu, czy dystansowej. Możecie skoncentrować się na mechanizmach ofensywnych lub defensywnych – łączenie wszystkiego po trochu również jest możliwe. Grać możecie sami lub drużynowo, a co najciekawsze, Wasze mechy mogą transportować się w myśliwce. Roboty podzielono na cztery klasy, nie zabraknie również eksploracji, czy opcjonalnego PvP, jeśli jesteście zainteresowani rywalizacją.
Phantom Galaxies znajdziecie tutaj.