"Zlekceważyliśmy sukces jaki może osiągnąć Black Desert". Stąd podobno tyle problemów przy premierze gry
Pewnie już nie pamiętacie, ale headstart, jak i oficjalna premiera Black Desert (28 lutego - 3 marca) odbywały się w cieniu sporywch problemów. Tu wyrzucało graczy z serwerów, tam panowały lagi, gdzie indziej nie można było stworzyć postaci, Launcher nie odpalał, pojawiły się bugi z duplikacją przedmiotów, lub też brakowało miejsc na Channelach.
A wszystko spowodowane przez to, że Daum Games… zlekceważyło sukces jaki może osiągnąć Black Desert. Tak przynajmniej tłumaczą się w nowym Q&A:
Has the game been as popular as you had hoped or has it been even more popular?
More so because if we had known how popular the game would be on launch we wouldn’t have encountered some of the problems we did, we underestimated the success of this game.
Ciekawa, lecz trochę naiwna linia obrony, bo w taki sposób można wytłumaczyć każdy, nieudany debiut.