Ranga Patrone (wyłączenie reklam)
REGULAMIN ŚWIADCZENIA USŁUG DROGĄ ELEKTRONICZNĄ – Ranga premium MMORPG.org.pl
- POSTANOWIENIA OGÓLNE
- Regulamin określa rodzaje, zakres i warunki świadczenia usług drogą elektroniczną przez Usługodawcę i skierowany jest zarówno do konsumentów, jak i do przedsiębiorców korzystających z oferty Usługodawcy dostępnej w Serwisie.
- Użyte w Regulaminie określenia oznaczają:
- „Regulamin” - niniejszy Regulamin Sklepu Internetowego;
- „Usługodawca” – Artur Chmaro prowadzący działalność gospodarczą pod firmą „MMOPLAYA Artur Chmaro”, ul. Marcinkowskiego 5/1, 71-160 Szczecin; adres e-mail: mmoplaya@gmail.com;
- „Klient” - osoba fizyczna, osoba prawna lub jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej, której ustawa przyznaje zdolność prawną, która dokonała lub zamierza dokonać zakupu na Podstronie Rangi premium;
- „Serwis” – strona internetowa Usługodawcy dostępna pod adresem: https://mmorpg.org.pl/;
- WARUNKI DOKONANIA ZAKUPU
- Cena produktów lub usług widoczna na Rangi premium podana jest w Złotych Polskich i zawiera podatki.
- Dokonanie zakupu wymaga podania adresu e-mail Klienta.
- Opcjonalnie, celem otrzymania faktury VAT, Klient podaje imię i nazwisko, nazwę (firmy) i NIP przedsiębiorcy oraz adres do korespondencji (podstawa prawna: art. 106e pkt 3 ustawy z dnia 11 marca 2004 r. o podatku od towarów i usług).
- Ponadto, wymagane jest wyrażenie zgody na:
- przetwarzanie danych osobowych Klienta zgodnie z Regulaminem i Polityką Prywatności;
- zrealizowanie usługi przed upływem terminu do odstąpienia od umowy.
- Klient ponosi odpowiedzialność za poprawność danych, które podaje podczas zapisu.
- Zawarcie umowy sprzedaży następuje po podaniu wymaganych danych, poprzez kliknięcie przycisku „Zapisuję się i płacę”.
- Po zawarciu umowy sprzedaży Usługodawca przesyła na podany przez Klienta adres poczty elektronicznej:
- potwierdzenie złożonego zamówienia,
- aktualną treść Regulaminu,
- wzór oświadczenia odstąpienia od umowy zgodny z Załącznikiem nr 1,
- linki do samodzielnego pobrania Regulaminu i wzoru oświadczenia o odstąpieniu od umowy.
- Prawidłowe korzystanie z Serwisu wymaga od Klienta:
- dysponowania jedną z przeglądarek internetowych: Internet Explorer, Microsoft Edge, Mozilla Firefox, Opera, Google Chrome, macOS Safari lub Chrome Android w aktualnej i stabilnej wersji;
- posiadania konta poczty elektronicznej (e-mail);
- dostępu do Internetu (łącze min. 0,5 Mb/s).
- Prawidłowe otrzymanie rangi premium w wymaga od Klienta:
- sprzętu komputerowego (laptop lub PC) z dostępem do Internetu
- skonfigurowanej przeglądarki internetowej do obsługi streamingu online
- DOSTAWA I PŁATNOŚĆ
- Aktualne dostępne metody płatności wyświetlane są każdorazowo przed zawarciem umowy sprzedaży. Usługodawca nie przyjmuje płatności gotówką. Usługodawca przewiduje w szczególności następujące metody płatności, ale mogą one ulegać zmianie:
- Google Pay,
- Przelewy24,
- karta płatnicza (Visa, MasterCard, American Express).
- Termin realizacji zamówienia zależny jest od czasu przetworzenia płatności. W szczególnych przypadkach losowych, Klient zostanie poinformowany o wydłużonym czasie realizacji zamówienia.
- Aktualne dostępne metody płatności wyświetlane są każdorazowo przed zawarciem umowy sprzedaży. Usługodawca nie przyjmuje płatności gotówką. Usługodawca przewiduje w szczególności następujące metody płatności, ale mogą one ulegać zmianie:
- ODSTĄPIENIE OD UMOWY
- Postanowienia dotyczące odstąpienia od Umowy przez konsumentów uregulowane są w rozdziale VII Regulaminu. Postanowienia niniejszego rozdziału nie dotyczą konsumentów.
- Klient może w terminie 14 dni od zawarcia umowy odstąpić od niej bez podawania przyczyny, składając Usługodawcy oświadczenie o odstąpieniu od Umowy drogą mailową na adres: mmoplaya@gmail.com
- Usługodawca niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni od dnia otrzymania oświadczenia Klienta o odstąpieniu od Umowy, zwróci wpłacone przez niego Wynagrodzenie, z zastrzeżeniem ust. 4.
- Usługodawca dokonuje zwrotu pieniędzy przy użyciu takiego samego sposobu zapłaty, jakiego użył Klient.
- REKLAMACJE
- Reklamacje dotyczące rangi premium należy kierować na adres e-mail: mmoplaya@gmail.com niezwłocznie, nie później jednak niż w terminie 14 dni od dnia zaistnienia okoliczności objętych reklamacją. Termin wskazany w zdaniu poprzednim nie dotyczy konsumentów.
- Prawidłowo złożona reklamacja powinna zawierać co najmniej następujące dane:
- oznaczenie Klienta (w tym jego imię, nazwisko, adres e-mail, a w przypadku osób prawnych i innych podmiotów nazwę oraz dane osoby upoważnionej do reprezentowania Klienta w związku ze złożoną reklamacją),
- opis problemu będącego podstawą złożenia reklamacji,
- oczekiwania Klienta w przypadku uznania reklamacji za zasadną.
- Usługodawca rozpatruje reklamacje w terminie 30 dni od daty ich otrzymania, powiadamiając Klienta o sposobie dalszego postępowania, na adres e-mail podany w zgłoszeniu reklamacji.
- Usługodawca ma prawo nie rozpatrzyć reklamacji, które nie zawierają wszystkich elementów wskazanych w ust. 2 lub zostały wniesione po terminie wskazanym w ust. 1. Postanowienie niniejszego ustępu nie dotyczy konsumentów.
- POSTANOWIENIA DOTYCZĄCE KONSUMENTÓW
- Zgodnie z treścią ustawy z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta, konsument ma prawo odstąpienia od umowy bez podania przyczyny i bez ponoszenia kosztów, w terminie 14 dni od daty jej zawarcia. Do zachowania tego terminu wystarczy wysłanie Usługodawcy oświadczenia o odstąpieniu od umowy, którego wzór stanowi Załącznik nr 1 do Regulaminu (zwanego dalej „Oświadczeniem”).
- Oświadczenie konsumenta może być złożone w dowolny sposób, zapewniający jednak Usługodawcy możliwość zapoznania się z jego treścią. W szczególności oświadczenie może być złożone na piśmie, na adres: „MMOPLAYA Artur Chmaro”, ul. Marcinkowskiego 5/1, 71-160 Szczecin lub w formie elektronicznej na adres: mmoplaya@gmail.com.
- Usługodawca niezwłocznie, nie później jednak niż w terminie 14 dni kalendarzowych od dnia otrzymania Oświadczenia, zwróci konsumentowi wszystkie dokonane przez niego płatności.
- Usługodawca dokona zwrotu płatności przy użyciu takiego samego sposobu zapłaty, jakiego użył Konsument, chyba że wyraźnie zgodził się on na inny sposób zwrotu, który nie wiąże się dla niego z żadnymi dodatkowymi kosztami.
- W przypadku konsumentów, Usługodawca rozpatruje reklamacje z tytułu rękojmi w terminie 14 dni od daty jej otrzymania, powiadamiając konsumenta o sposobie dalszego postępowania. Jeżeli w ciągu 14 dni Usługodawca nie ustosunkuje się do żądań konsumenta, oznacza to uznanie reklamacji konsumenta za zasadną.
- Konsument ma możliwość skorzystania z pozasądowego sposobu rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń przed Stałym Polubownym Sądem Konsumenckim przy Wojewódzkim Inspektorze Inspekcji Handlowej w Warszawie. Informacje o sposobie dostępu do ww. trybu i procedur rozstrzygania sporów, znajdują się pod adresem: www.uokik.gov.pl, w zakładce „Polubowne rozwiązywanie sporów konsumenckich”.
- Konsument ma również możliwość skorzystania z pozasądowego sposobu dochodzenia roszczeń w sporach dotyczących zobowiązań umownych wynikających z internetowych umów sprzedaży lub umów o świadczenie usług, korzystając z unijnej platformy internetowej ODR, dostępnej pod adresem: http://ec.europa.eu/consumers/odr.
- OCHRONA DANYCH OSOBOWYCH
Usługodawca zapewnia należytą ochronę danych osobowych Klienta. Wszelkie dane osobowe przekazane przez Klienta są gromadzone, przechowywane i przetwarzane wyłącznie zgodnie z powszechnie obowiązującymi w tym zakresie przepisami prawa, co znajduje wyraz w sporządzonej i przestrzeganej przez Usługodawcę Polityce Prywatności.
- INFORMACJE O SZCZEGÓLNYCH ZAGROŻENIACH ZWIĄZANYCH Z KORZYSTANIEM Z USŁUG ŚWIADCZONYCH DROGĄ ELEKTRONICZNĄ
- Podstawowym zagrożeniem każdego użytkownika Internetu, w tym osób korzystających z usług świadczonych drogą elektroniczną, jest możliwość „zainfekowania” systemu teleinformatycznego przez różnego rodzaju oprogramowanie tworzone głównie w celu wyrządzania szkód, typu wirusy, „robaki” (Worms) czy „konie trojańskie”. By uniknąć zagrożeń z tym związanych, w tym pojawiających się w momencie otwierania wiadomości e-mail ważne jest, by Klient zaopatrzył swoje urządzenie w program antywirusowy i stale go aktualizował, instalując jego najnowsze wersje, niezwłocznie po pojawieniu się ich na rynku. Usługodawca informuje również, że szczególne zagrożenia związane z korzystaniem z usługi świadczonej drogą elektroniczną, w tym i opisywanej w Regulaminie, wiążą się z działalnością tzw. hakerów, zmierzających do włamania się zarówno do systemu Usługodawcy (np. ataki na jego witryny), jak i Klienta. Klient przyjmuje zatem do wiadomości, że mimo stosowania przez Usługodawcę różnorodnych, nowoczesnych technologii „obronnych”, nie istnieje perfekcyjne zabezpieczenie chroniące przed opisanymi wyżej niepożądanymi działaniami.
- W zakresie stosowanej przez Usługodawcę polityki ochrony prywatności oraz informacji o funkcjach i celach oprogramowania i danych niebędących składnikiem treści usługi, wprowadzanych przez Usługodawcę do systemu teleinformatycznego, którym posługuje się Klient, Usługodawca odsyła do Polityki Prywatności.
- POSTANOWIENIA KOŃCOWE
- Usługodawca zastrzega sobie prawo do zmiany Regulaminu. O treści zmian Regulaminu Usługodawca poinformuje przez umieszczenie w Serwisie wiadomości o zmianie Regulaminu, zawierającej zestawienie zmian Regulaminu i utrzymanie tej informacji przez okres co najmniej 14 kolejnych dni kalendarzowych.
- Zmiany Regulaminu wchodzą w życie w terminie podanym wraz z informacją o jego zmianie, nie wcześniej jednak niż po upływie 14 dni kalendarzowych od momentu poinformowania o zmianach Regulaminu, z tym zastrzeżeniem, że zmieniony Regulamin nie będzie wiązać Klientów, którzy zawarli umowę przed wejściem w życie zmian.
- Regulamin dostępny jest nieodpłatnie pod adresem mmorpg.org.pl w formie, która umożliwia pozyskanie, odtwarzanie i utrwalanie treści Regulaminu za pomocą systemu teleinformatycznego, którym posługuje się Klient. Pod tym samym adresem dostępne są wszystkie archiwalne wersje Regulaminu wraz z informacją o ramach czasowych ich obowiązywania.
- W sprawach nieuregulowanych Regulaminem, mają zastosowanie przepisy powszechnego prawa polskiego, w szczególności Kodeksu cywilnego.
- Klienci są zobowiązani do korzystania z Serwisu w sposób zgodny z obowiązującym prawem, normami społecznymi i obyczajowymi oraz postanowieniami Regulaminu. Zabronione jest dostarczanie jakichkolwiek informacji o charakterze bezprawnym, obraźliwym, czy też naruszającym czyjekolwiek dobra osobiste.
- Usługodawca dokłada wszelkich starań, by świadczone usługi w ramach Serwisu i Podstrony były na najwyższym poziomie, jednakże Usługodawca nie wyklucza możliwości czasowego zawieszenia dostępności tych stron w przypadku konieczności przeprowadzenia konserwacji, przeglądu, wymiany sprzętu lub też w związku z koniecznością jej modernizacji lub rozbudowy.
- Rozstrzyganie ewentualnych sporów powstałych pomiędzy Usługodawcą a Klientem, który jest Konsumentem, zostaje poddane właściwym sądom powszechnym zgodnie z postanowieniami przepisów Kodeksu postępowania cywilnego.
- Rozstrzyganie ewentualnych sporów powstałych pomiędzy Usługodawcą a Klientem, który nie jest Konsumentem, zostaje poddane sądowi właściwemu ze względu na siedzibę Usługodawcy.