“Throne and Liberty jest niesamowity pod względem optymalizacji”
Mimo że (trwająca od 10 kwietnia) Closed Beta jest objęta NDA, to ludzie bardzo chętnie dzielą się swoimi wrażeniami z gry.
Jeden element, który wywołuje mega pozytywną reakcję dotyczy nieprawdopodobnej optymalizacji TL. Gracze zauważają, że nawet jeśli na ekranie dzieje się masa rzeczy, a my bierzemy udział np. w masowych walkach PvP na 300vs300, to nie czujemy żadnego spadku płynności rozgrywki.
Pod względem technicznym NCSoft dokonał (podobno) cudów. Czegoś, co nie udało się wielu wcześniejszym tytułom MMORPG, które cierpiały właśnie z powodu złej optymalizacji.
10 vs 10, 50 vs 50, 100 vs 100, 300 vs 300, 500 vs 500, 1000 vs 1000
zero lag
zero desync
zero stuttering
zero rubberbanding
zero problems
some fps loss
server with aprox 10.000 players or more
Zero means none, not one single rubberband during Zerg Zerg. That is insane!
Co ciekawe, podobne opinie pojawiały się już przy okazji grudniowej premiery w Korei Południowej (pisaliśmy o tym TUTAJ), co dowodzi, że nie jest jakieś pobożne życzenie, ale najprawdziwsza prawda.
Gra działa oszałamiająco dobrze. To imponujące, co udało im się zrobić w porównaniu z innymi grami MMORPG w UE4.
Optymalizacja optymalizacją, ale również wymagania sprzętowe Throne and Liberty nie wyglądają jakoś strasznie. Spełnienie rekomendowanych specyfikacji nie powinno być dużym problemem.
Dzięki temu istnieje duża szansa, że będziecie mogli cieszyć się najlepszą możliwą grafiką TL z wysokimi (i niespadającymi) klatkami na sekundę. Ładny i płynny MMORPG - marzenie wielu osób.