Garść świeżych ciekawostek o WildStar!
Na forum jednego z zagranicznych portali MMO była okazja do zadania pytań Stephan'owi Frost (Design Procuder WildStar'a). Jakich ciekawostek mogliśmy się dowiedzieć?
Twórcy WildStar twierdzą, że zrobili świetny system craftingu, ale wciąż będą nad nim pracować:
You can always work on systems to perfect them. I think that we are in a great place, but we are still tuning and looking at metrics.
Kolejna wiadomość, która bardzo mi się podoba, to fakt, że gear PvP będzie do użycia tylko na PvP i można go zdobyć tylko poprzez walki PvP.
PvP gear is only earned in PvP. We wanted to make sure that PvPers only have to do PvP to earn the gear they need.
Co z fanami PvE? Nie ma czym się przejmować - od początku gry dostaniemy do dyspozycji dwa rajdy, które mają być wymagające i po osiągnięciu lvl cap trzeba będzie się jeszcze napracować, żeby móc się zmierzyć z głównymi bossami.
Cały czas trwają prace nad balansem postaci. Miejmy nadzieję, że pójdzie im to jak najlepiej! Na chwilę obecną jedna z najważniejszych zmian dotyczy niebieskiego paska pancerza, który spada nam absorbując 50% otrzymywanych obrażeń i dopiero po nim zaczyna maleć pasek HP. Dodatkowo każdy będzie mógł operować czterema zestawami umiejętności, które będzie można szybko zmieniać będąc poza walką.
Jeśli chodzi o samo tworzenie postaci to aktualnie można zmienić dużo jedynie w wyglądzie twarzy. Opcje zmiany kształtu ciała zostaną prawdopodobnie wprowadzone po premierze gry. Co ciekawe, twórcy gry zmniejszyli... kobiece biusty w grze. Może zabrzmi to feministycznie, ale cieszę się, że postacie będą wyglądały dzięki temu trochę bardziej naturalnie.
Oczywiście czeka nas wipe bo close i open beta, o których więcej informacji ma się pojawić wkrótce.
Widać, że twórcy gry starają się by osiągnęła ona jak najlepsze wyniki i wcale nie będą spoczywać na laurach po premierze. Jak wyjdzie? Zobaczymy już za kilka miesięcy.