Gracze uciekają z World of Warcraft, więc Blizzard wprowadza "łączone serwery"
Rok 2013 nie jest najszczęśliwszym okresem dla World of Warcraft. W ciągu zaledwie kilku miesięcy gra straciła około jednej czwartej swojej populacji, a chociaż łączna liczba subskrybentów jest wciąż imponująca, to chłopaki z Zamieci postanowili coś zrobić z pustoszejącymi serwerami.
Oczywistym rozwiązaniem byłoby merge (kompletne połączenie serwerów), ale Blizzard nie zdecydował się na ten krok, a zamiast tego dostaniemy łączone serwery, które będą po prostu osobnymi shardami, na które swobodnie będą mogli wkroczyć gracze z głównych światów. Pozwoli to rozwiązać problem niskiej ilości graczy, jednocześnie nie generując konfliktu identycznych nicków i nazw gildii, co towarzyszy kompletnemu merge.
Łączone serwery zostaną wprowadzone gdzieś w okolicach kolejnego patcha o numerku 5.4. Więcej informacji tutaj.
*Ozonek