Guild Wars 2 i wrażenia amerykańskich serwisów po Beta Weekend! Pozytywne, ale
Ale czytając wszystkie te wypociny, mam wrażenie, że czegoś tam brakuje. Niby wszyscy chwalą postęp, rewolucyjność Guild Wars 2, ale jakiegoś wielkiego „hurra” nie widać, a chyba tego wszyscy oczekiwali, prawda?
Elisabeth Cardy (TUTAJ) i Shawn (TUTAJ) z Massively w osobnych wrażeniach wypisują po kolei wszystkie, najważniejsze elementy GW2 i dokładnie analizują. Elisabeth żali sie, że nie ma typowego healera, ale zaraz reflektuje „że wcale nie jest on potrzebny”. Co prawda wiedzieliśmy to od dawna, że gra nie będzie posiadała typowego Supporta, ale teraz moja koncepcja postaci legła:( Shawn pojechał już po całośći, a tekst zakończył „na takiego MMO czekaliśmy”.
Znacznie chłodniej Guild Wars 2 przyjęło MMORPG.com (TUTAJ). Wrażenia są utrzymane w pozytywnym akcencie, ale autor jasno wytyka poważne błędy w rozgrywce, na czele z Craftingiem. Nawet świat – wielce imponujący i duży – nie robi takiego wrażenia jak Azeroth w World of Wacraft. I zostało do dobitnie podkreślone. William wykonał nawet specjalną tabelkę z minusami i plusami dla gry:
+ Osobista historia
+ Profesje
+ Dynamic Events
+ World vs World
- Brak Azura i Sylvari na testach
- System teleportu
- Świat gry
- Crafting
Zostaje jeszcze Paul z Incgamers.com (TUTAJ) i coś po polsku, czyli tekścik z gry-online.pl - TUTAJ.
No to zapraszam do efektywnej dyskusji, bo pewnie znajdą się tutaj przeciwnicy, jak i zwolennicy Guild Wars 2. Na koniec porcja dwóch nowiutkich gameplay’ów
guru