Guild Wars 2 - koniec z łatwym farmieniem instancji
Każdy kto gra w Guild Wars 2 wie, że liczby, nagrody, statystyki oraz exploiterzy używający błędów, żeby więcej tych cyferek nałapać nie mają wielkiego wpływu na kontynent Tyrii. Jeśli starasz się rushować maksymalny poziom, farmić na siłę instancje czy wykorzystywać błędy, żeby się "nachapać" to... robisz to źle.
Po prostu, to nie ten typ produkcji.
Mimo to niedociągnięcia to wciąż niedociągnięcia, a na niedocenianiu kreatywności graczy jeśli chodzi o przekręty już wielu wydawców się przejechało.
Wiedzą o tym ArenaNet, którzy w najnowszej aktualizacji postanowili zmienić sposób nagradzania za wykonywanie instancji.
Do tej pory co sprytniejsi wykorzystali niedociągnięcia tego systemu i farmili tokeny w zastraszającym tempie. Założenie wprowadzonego wczoraj systemu jest takie, żeby nagradzać graczy, którzy przechodzą instancję od początku do końca, a robią to dla przyjemności.
W tym celu wyeliminowano nagrody po indywidualnych bossach, a odpowiednio opłaceni zostajemy dopiero po zakończeniu całości chaina. Ponadto poprawiono system, który ogranicza ilość otrzymywanych tokenów jeśli powtarzamy tą samą ścieżkę w kółko.
Tokeny będą teraz account bound, czyli możemy je transferować na inne postacie na tym samym koncie.
Na tym lista zmian się nie kończy, ale resztę doczytajcie sobie już sami tutaj. Spoiler: dużo bug fixów.
*Ozonek