Guild Wars 2 wprowadziło "dynamiczne dostosowywanie poziomu". Co to?

Dodany przez guru prawie 12 lat temu
34 10543
Guild Wars 2 wprowadziło "dynamiczne dostosowywanie poziomu". Co to?

Mówiąc słowami przeciętnego Kowalskiego – jest to taki myk, który pozwala wysokopoziomowym bohaterom wracać do niskopoziomowych mapek bez poczucia, że robimy to zupełnie bezsensownie, bo i tak „potwory mamy na strzała”.

Mówiąc jednak bardziej oficajlnymi słowami (cytat z GuildWars2.pl, tłumaczenie Quise):

Zmieniliśmy formułę odpowiadającą za obliczanie atrybutów postaci, gdy system skaluje postać w dół. Dzięki temu rozgrywka na niskopoziomowych lokacjach jest bardziej zbalansowana i zapewnia więcej zabawy.

Zmieniliśmy formułę odpowiadającą za obliczanie nagród dla postaci, gdy system skaluje je w dół, aby były one satysfakcjonujące dla wysokopoziomowych graczy.

Czyli?

Naszym celem było odzwierciedlenie atrybutów wysokopoziomowych u postaci niskopoziomowych.

Jest to i sensowne… i głupie rozwiązanie. Fajnie, że potwory cały czas będą dotrzymywały nam kroku, jednak po co ktoś ma wracać do newbie-zone’ów, jeśli wykonał tam wszystko, co miał do wykonania? Jakieś pomysły? Czekam.

Pełne Dev Diary znajdziecie TUTAJ.

 

guru

 


34 Komentarzy


Ostatnie gry

Najnowsze filmy z naszego YouTube