Hi-Rez Studios: "Nieoczekiwany sukces SMITE to jedyne, co podtrzymało naszą firmę przy życiu"
Szach mat ateiści! Bo jak tu nie wierzyć w boską interwencję czytając najnowszy post od szefostwa Hi-Rez Studios, odpowiedzialnych za tytuły takie jak Global Agenda i Tribes: Ascend? Nawet jeżeli nie pochodzi ona od przedstawicieli popularnych religii monoteistycznych, a nieco bardziej barwnych, choć często brutalnych postaci z różnych mitologii.
Jak wiecie, jakieś dwa miesiące temu Hi-Rez zapowiedziało zakończenie developmentu Tribes: Ascend, ale sytuacja mogła wyglądać znacznie gorzej. Zarówno Global Agenda, jak i Tribes: Ascend okazały się absolutnymi porażkami od strony finansowej i gdyby nie sukces - "nieoczekiwany sukces", jak podkreślają - ich MOBA, SMITE, to dla firmy i jej dobytku efekty byłyby prawdopodobnie śmiertelne.
To właściwie dość interesujące, bo Tribes: Ascend zyskał po premierze sporo pozytywnych ocen, również wśród naszych użytkowników. Ciekawe co nawaliło....
*Ozonek