Kiedy twórcy próbują nadążać za internetowymi memami...

Dodany przez Ozonek około 12 lat temu
10 6104
Kiedy twórcy próbują nadążać za internetowymi memami...

Taka mini-późnowieczorna-zagwozdka z którą nie umiem się uporać samemu i potrzebuję waszych opinii. Zaczęło się niewinnie i po cichu, w sumie nawet nie wiem od czego, ale kamieniem milowym na pewno była reklama World of Wacraft z Chuckiem Norrisem (ówczesnym mistrzem internetów) w roli głównej.

Teraz zaczyna to postępować lawinowo. Przykładowo co najmniej 4 MMORPG złapały manię Gangnam Style i to z inicjatywy twórców! Produkcji i modów fanowskich nie liczę.

Ale zaraz, dlaczego w ogóle wychodzę z takim tematem w poniedziałek o północy? Otóż zobaczyłem nowy wpis facebookowy RaiderZ Europe:

Dla nieobytych z obecnymi trendami drobne wyjaśnienie. Jest to kolejny hit internetu, który na początku był zabawny, ale po setkach i tysiącach postów człowiek zaczyna krzyczeć ze łzami w oczach "DOŚĆ, PROSZĘ!". Podobna sytuacja ze wspomnianym wyżej tańcem rodem z Korei.

Rozumiem, że twórcy chcą przyciągnąć jak najwięcej graczy, ale chciałbym usłyszeć waszą odpowiedź na pytanie:

W którym momencie "zabawne" zmienia się w "żenujące"?

*Ozonek


10 Komentarzy


Ostatnie gry

Najnowsze filmy z naszego YouTube