Pełna lista POLSKICH nazw klas postaci w Allods Online PL
Podobnie jak z questami… jest nieźle, chociaż niektóre nazwy mogą budzić wątpliwości, albo przynajmniej ironiczny uśmieszek na twarzy np. Mistrz Walk:)
Ale najpierw wytłumaczę podział klas, bo w Allods Online jest to troszkę bardziej złożone, a gracze, którzy nigdy nie mieli do czynienia z produktem gPotato mogą mieć pewne problemy.
W Allods Online mamy tzw. ARCHETYPY, które dzielą się na klasy, takie same klasy, tylko pod różnymi nazwami, w zależności od frakcji i rasy bohatera, za to z unikalną dla każdej społeczności „zdolnoścą” (skillem rasowym). Przykład? Inaczej będzie się nazywał Wojownik w Imperium, a inaczej Wojownik w Lidze, jeden będzie posiadał wrodzoną umiejętności do ataku, drugi bonus do obrony. Kapujecie?
No to przechodzimy do sedna.
Archetyp Wojownika
Awanturnik (Liga/Gibberlingi) – unikalny skill: zwiększa zwinność i szybkość ruchu
Mistrz Walk (Liga/Kanianie) – przeciwników ogarnia strach i uciekają zamiast bić
Brutal (Imperium/Orki) – powalenie wrógów w promieniu 10m
Żołnierz (Imperium/Xadaganianie) – zmniejsza szybkość i precyzję przeciwnika
Archetyp Paladyna
Rycerz (Liga/Kanianie) – zadaje dodatkowe obrażenia
Templariusz (Liga/Elfy) – zadaje dodatkowe obrażenia + klątwa na przeciwnika
Asesor (Imperium/Xadaganianie) –powalenie wrogów w promieniu 10m
Egzekutor (Imperium/Orki) – zadaje dodatkowe obrażenia
Archetyp Zwiadowcy
Psotnik (Liga/Gibberlingi) – rzuca siatkę na przeciwnika
Tropiciel (Liga/Kanianie) – zadaje obrażenia poprzez eksplodującą strzałę
Rozbójnik (Imperium/Orki) – skok na 30 metrów, nice:)
Szpieg (Imperium/Xadaganianie) – rzut sztyletem w stronę wroga
Archetyp Uzdrowiciela
Kapłan (Liga/Elfy) – spala manę przeciwnika
Kleryk (Liga/Kanianie) – specjalna tarcza absorbująca obrażenia
Heretyk (Imperium/Powstańcy) – zwiększa leczenie
Inkwizytor (Imperium/Xadaganianie) – debuff członków drużyny
Archetyp Strażnika
Opiekun (Liga/Gibberlingi) – siła natury odnawia HP
Druid (Liga/Kanianie) – przyzywa „chowańca”
Szaman (Imperium/Orki) – obrażenia w promieniu 10m
Archetyp Maga
Arcymag (Liga/Elfy) – zwiększa inteligencję
Czarodziej (Liga/Kanianie) – rzucanie zaklęć nie zostaje przerwane
Specjalista (Imperium/Xadaganianie) – chroni towarzysza tarczą
Guślarz (Imperium/Powstańcy) – zadaje obrażenia i powala strzałą
Archetyp Przywoływacza
Demonolog (Liga/Elfy) – zadaje obrażenia i leczy siebie i peta
Reanimator (Imperium/Powstańcy) – leczy „chowańce”
Profanator (Imperium/Xadaganianie) – zwiększa siłę i inta „chowańca”
Archetyp Psionica
Mistyk (Liga/Elfy) – dwa następne ataki będą krytyczne
Prorok (Liga/Gibberlingi) – unikanie ataków przeciwnika
Mentalista (Imperium/Xadaganianie) – ogłusza cel
Okultysta (Imperium/Powstańcy) – odporność na zaklęcia przez 5 sec
Archetyp Barda (nowa klasa, wprowadzona w lutym)
Trubadur (Liga/Kanianie) – zadaje obrażenia i stun przeciwnika
Minstrel (Liga/Elfy) – oślepienie przeciwnika
Skald (Imperium/Orki) – zadaje obrażenia i stun przeciwnika
Dobosz (Imperium/Xadaganianie) – to samo co wyżej
Uff, skończyłem. Mam nadzieję, że doceniecie moją pracę, bo wbrew pozorom nie był to CTRL V + CTRL C.
Mój wybór, z resztą jak w każdym MMORPG padnie na Supportów, więc wybiorę Archetyp Uzdrowiciela, Ligę, Elfy i Kapłana. A wy? Zapraszam do wpisywania swoich wyborów.
guru