Pełna lista POLSKICH nazw klas postaci w Allods Online PL

Missing

Podobnie jak z questami… jest nieźle, chociaż niektóre nazwy mogą budzić wątpliwości, albo przynajmniej ironiczny uśmieszek na twarzy np. Mistrz Walk:)

Ale najpierw wytłumaczę podział klas, bo w Allods Online jest to troszkę bardziej złożone, a gracze, którzy nigdy nie mieli do czynienia z produktem gPotato mogą mieć pewne problemy.

W Allods Online mamy tzw. ARCHETYPY, które dzielą się na klasy, takie same klasy, tylko pod różnymi nazwami, w zależności od frakcji i rasy bohatera, za to z unikalną dla każdej społeczności „zdolnoścą” (skillem rasowym). Przykład? Inaczej będzie się nazywał Wojownik w Imperium, a inaczej Wojownik w Lidze, jeden będzie posiadał wrodzoną umiejętności do ataku, drugi bonus do obrony. Kapujecie?

No to przechodzimy do sedna.

 

Archetyp Wojownika

Awanturnik (Liga/Gibberlingi) – unikalny skill: zwiększa zwinność i szybkość ruchu

Mistrz Walk (Liga/Kanianie) – przeciwników ogarnia strach i uciekają zamiast bić

Brutal (Imperium/Orki) – powalenie wrógów w promieniu 10m

Żołnierz (Imperium/Xadaganianie) – zmniejsza szybkość i precyzję przeciwnika

 

Archetyp Paladyna

 

Rycerz (Liga/Kanianie) – zadaje dodatkowe obrażenia

Templariusz (Liga/Elfy) – zadaje dodatkowe obrażenia + klątwa na przeciwnika

Asesor (Imperium/Xadaganianie) –powalenie wrogów w promieniu 10m

Egzekutor (Imperium/Orki) – zadaje dodatkowe obrażenia

 

Archetyp Zwiadowcy

 

Psotnik (Liga/Gibberlingi) – rzuca siatkę na przeciwnika

Tropiciel (Liga/Kanianie) – zadaje obrażenia poprzez eksplodującą strzałę

Rozbójnik (Imperium/Orki) – skok na 30 metrów, nice:)

Szpieg (Imperium/Xadaganianie) – rzut sztyletem w stronę wroga

 

Archetyp Uzdrowiciela

 

Kapłan (Liga/Elfy) – spala manę przeciwnika

Kleryk (Liga/Kanianie) – specjalna tarcza absorbująca obrażenia

Heretyk (Imperium/Powstańcy) – zwiększa leczenie

Inkwizytor (Imperium/Xadaganianie) – debuff członków drużyny

 

Archetyp Strażnika

 

Opiekun (Liga/Gibberlingi) – siła natury odnawia HP

Druid (Liga/Kanianie) – przyzywa „chowańca”

Szaman (Imperium/Orki) – obrażenia w promieniu 10m

 

Archetyp Maga

 

Arcymag (Liga/Elfy) – zwiększa inteligencję

Czarodziej (Liga/Kanianie) – rzucanie zaklęć nie zostaje przerwane

Specjalista (Imperium/Xadaganianie) – chroni towarzysza tarczą

Guślarz (Imperium/Powstańcy) – zadaje obrażenia i powala strzałą

 

Archetyp Przywoływacza 

 

Demonolog (Liga/Elfy) – zadaje obrażenia i leczy siebie i peta

Reanimator (Imperium/Powstańcy) – leczy „chowańce”

Profanator (Imperium/Xadaganianie) – zwiększa siłę i inta „chowańca”

 

Archetyp Psionica

 

Mistyk (Liga/Elfy) – dwa następne ataki będą krytyczne

Prorok (Liga/Gibberlingi) – unikanie ataków przeciwnika

Mentalista (Imperium/Xadaganianie) – ogłusza cel

Okultysta (Imperium/Powstańcy) – odporność na zaklęcia przez 5 sec

 

Archetyp Barda (nowa klasa, wprowadzona w lutym)

 

Trubadur (Liga/Kanianie) – zadaje obrażenia i stun przeciwnika

Minstrel (Liga/Elfy) – oślepienie przeciwnika

Skald (Imperium/Orki) – zadaje obrażenia i stun przeciwnika

Dobosz (Imperium/Xadaganianie) – to samo co wyżej

 

Uff, skończyłem. Mam nadzieję, że doceniecie moją pracę, bo wbrew pozorom nie był to CTRL V + CTRL C.

Mój wybór, z resztą jak w każdym MMORPG padnie na Supportów, więc wybiorę Archetyp Uzdrowiciela, Ligę, Elfy i Kapłana. A wy? Zapraszam do wpisywania swoich wyborów.

 

guru

 

Zobacz także

63 komentarzy