Redakcja MMORPG.org.pl gra już w C9 Online! Macie jakieś pytania?
Zazdrośni? Powinniście, bo Continent of the Ninth to najlepsze połączenie systemu non-target z dungeonową rozgrywką. Piszę to z pełną świadomością: po dawnej przygodzie z C9 KR oraz kilkugodzinnym maratonie z obecną wersją, w którą już gramy – redakcyjnie, dzięki pressowej wejściówce.
Możecie pytać o co chcecie. Postaram(y) się odpowiedzieć na wszystkie pytania, na które znamy odpowiedź. Oczywiście takie związane z rozgrywką, sprawami technicznymi lub samą postacią. Od razu uprzedzam: nie pytajcie, czy pożyczę konta, bo tak się nie stanie:)
Reszta osób wejdzie w sobotę, kiedy VIP Test ruszy na dobre.
Czekam na pytania. A jeśli nie wierzycie, łapcie kilka screenów (robiłem je na ustawieniach low-med), które porobiłem na samym początku zabawy. Oto, co można zauważyć na pierwszy rzut oka:
Jest system staminy. Za każdym wejście do dunga ubywa jej.
Przy każdym skillu mamy pokaz video, jak dana umiejętność wygląda. Podobne rozwiązanie mamy w Vindictus.
Naciskając "2" mamy sprint.
Naciskając "Shift" i WSAD, nasza postać wykonuje efektowny unik.
Naciskając "Spację" unikamy ciosu... turlając się lub skacząc.
Przedmioty zbieramy klawiszem "R".
Mamy też kilkanaście kombinacji: klikając "Q" mamy blok, Mana Shield i inne duperelki.
Nie ma quest-tracka, ale klikając na mapie odpowiednią lokację, na ziemi pokazuje się czerwona linia, która poprowadzi nas do celu.
W dungach mamy totemy, które regenerują życie/manę.
Dungi są generowane losow. Między Normal a Hard jest sporo różnic. Mobki respią się w innych miejscach, jest ich więcej, a bossowi przybywa jeden pasek życia.
guru