Wildstar - tak będą wyglądały walki z bossami [video]
Pewnie nie jesteście na bieżąco z tą produkcją, dlatego krótkie streszczenie. Otóż co środę ukazuje się dziennik developerski tej gry, w którym ostatnimi czasy obserwowaliśmy postępy pracy nad bohaterem powyższego materiału wideo - Metal Maw'em. Od modelowania, poprzez animację, aż po surową walkę testową, którą widzicie powyżej.
Wildstar to - jak to ujął Guru-sensei - utrzymane w Pixar'owskiej grafice MMORPG od NCSoft'u. Ładnej i dla odmiany (niekoniecznie pozytywnej) nie ociekającej skośnookimi akcentami. Na pierwszy rzut oka zapowiada się dobry kawał gry, ale doświadczenie mi mówi, że z opiniami lepiej się wstrzymać.
Kiedy release, publiczne testy, cokolwiek? Nie wiadomo. Alpha testy trwają, można aplikować, jednak nie róbcie sobie nadziei.
Wiemy natomiast tyle, że w Wildstar nie będą nas czekać bloki tekstu, a bossy (takie jak ten powyżej) mają zajmować co najwyżej 3 minuty czasu w przeciętnym party. W skrócie - nie będzie nudno.
Strona główna tutaj.
*tak trochę bardziej kolorowego Firefalla przypomina