The Secret World - Funcom: "Mamy wszelkie narzędzia niezbędne do wprowadzenia free-to-play"

The Secret World okazał się niewypałem. Nie piszę teraz tego z czystej osobistej niechęci, która - możecie mi wierzyć - jest na tyle pokaźna, że rozwinęła swoją własną osobowość, a którą na chwilę obecną trzymam pod kluczem.
Żeby to stwierdzić wystarczy śledzić jej historię. Sprzedaż poniżej wszelkich oczekiwań, zwolnienia pracowników projektu, prawie miesięczne opóźnienie aktualizacji Issue #2. Nie jest dobrze i wie o tym Funcom, którego nowy CEO (szefo), Ole Schreiner, po raz pierwszy chyba odniósł się do możliwości wprowadzenia free-to-play do Tajemniczego Świata:
That said we definitely have the tools to turn The Secret World into a free-to-play game - or even hybrid - should we decide to do that somewhere down the line. We did that with Age of Conan with significant success.
Doświadczenie mają, powód mają i pomimo, że jeszcze nie powiedziano tego wprost, to jestem pewien, że gdzieś w biurze firmy jest mały pokoik gdzie grupa ekspertów liczy, konsultuje i kombinuje nad wprowadzeniem free-to-play.
Obstawiamy ile czasu im to zajmie?
*Ozonek