The Secret World dostanie nowy, podobno lepszy system walki
Cały misterny plan został przedstawiony w tym dłuuuuuuuuuuuuuugaśnym, otwartym liście od Lead Content Designera, którego miałem nieprzyjemność czytać (nie, że długi, tylko napisany w taki sposób, jakoby TSW nie było niczemu winne ).
Zmian jest trochę, ale najważniejsza - bezsprzecznie - dotyczy zmiany modelu walki.
This is something I wanted to bring into the game from the moment I put on the Game Director shoes as I feel it makes combat a lot more direct and exciting. We are not forcing it upon anyone, though. You will be able to freely switch between traditional targeting and the reticule depending on what you feel is best for you.
The systems team is also taking a close look at the current abilities in the game and will be attempting to make sure that every ability has its place and that nothing feels like filler. We are also looking at combat and how to make that even better experience. You will see some of the changes coming on the new auxiliary weapons, and then, as time permits, we will be going over some of the older abilities and freshening them up with new mechanics.
Pierwsze zmiany mamy zobaczyć... już w piątek, przy okazji STREAM'a od samych twórców.
Nie oczekiwałbym żadnego non-targetu aka TERA Online, ale jakby udało im się połaczyć coś z GW2 i Blade & Soul byłoby nieźle.
Fajnie, że chłopaki z Funcomu coś robią. Fajnie, że zwrócili uwagę akurat na walkę, która była jednym z najsłabszych elementów w całej grze. Fajnie, fajnie, ale czy to wystarczy, aby uniknąć Free2Play? Wątpię.
Komentujcie.
guru