To nie Path of Exile. Tak prezentuje się drzewko skilli z Albion Online
Krótkie przypomnienie dla osób, które nie są na bieżąco: Albion Online to nadchodzący, izometryczny MMORPG bez poziomów, w którym będziemy podobno mogli wpływać na świat gry, na dodatek z hardkorowymi opcjami PvP jak tracenie ekwipunku podczas śmierci.
Poziomów nie ma, ale co to za RPG, w którym nie będziemy rozwijać swojej postaci? Właśnie. Rzućcie okiem powyżej. Przedstawiam wam rozległe drzewko umiejętności, które nabywać będziemy podczas swojej przygody w Albion Online. Jest ono podzielone na trzy części. Górna część dotyczy rozwoju naszej postaci w statystyki oraz przedmioty PvP i PvE, środkowa to umiejętności pozwalające nam nosić dany ekwipunek, a dolna odnosi się do możliwości budowania i crafcenia.
Odblokowywać punkty będziemy poprzez osiąganie celów, jak na przykład zadanie odpowiedniej ilości obrażeń, zdobyciu danych surowców czy zabijając dostatecznie wiele potworków.
Trzeba przyznać, że wygląda to dość interesująco. A przynajmniej lepiej, niż liniowe themeparki.