"AIR będzie czymś nowym w gatunku MMORPG". Mniej grindu i mnie głupich questów!
Dodany przez guru prawie 7 lat temu
22 7571
Przedstawiciel Bluehole Studios, Pan Hyo-Seob Kim, porozmawiał sobie dłużej z serwisem GameIndustry.biz. Głównym tematem był oczywiście AIR, czyli Ascent: Infinite Realm – wielki wysokobudżetowy MMORPG, którego premiera jest spodziewana na połowę przyszłego roku.
Najpierw była mowa o PlayerUnknown’s Battlgrounds, który sprawił, że o Bluehole Studios zaczęło być głośno na całym świecie. Nie mówiąc o setkach milionów dolarów zarobku. Potem jednak dowiedzieliśmy się kilka szczegółów na temat AIR:
- gra jest robiona od trzech lat
- AIR będzie czymś nowym w gatunku i dlatego powinien zainteresować ludzi, którzy znudzili się obecną generacją MMORPG
- AIR będzie kompletnie inny niż poprzednie dzieło Bluehole Studios, czyli TERA Online
- twórcy nie chcieli robić gry mobilnej ani konsolowej
- podczas tworzenia AIR chcieli wydobyć z gry to, co najlepsze już podzas pierwszych godzin zabawy. Pewnie dlatego level cap osiągniemy po 30 godzinach
- mniej grindowania i mniej głupich questów, oto – zdaniem Game Directora – sposób na udaną produkcję
- Bluehole Studios celuje w głównej mierze w „zachodnich” graczy, którzy mają stanowić siłę AIR
- świat gry będzie różnorodny: od Red Dead Redemtpion do Dark Souls, od steampunka po fantasy
- model płatności jest dyskutowany, ale Bluehole Studios nie ma ciśnienia na abonamentowe rozwiązanie
- wysoka sprzedaż PUBG wcale nie oznacza, że to samo stanie się w przypadku AIR
Hype na Ascent: Infinite Realm już przemijał, ale znowu uwierzyłem w tej projekt. Człowiek z Bluhole Studios mówi z sensem i wie, jaka jest obecna kondycja (i zapotrzebowanie) na rynku MMORPG.