AIR dało znak życia i potwierdziło, dlaczego warto na niego czekać

Czyli AIR (Ascent: Infinite Realm) jednak żyje. Po niespełna pięciu miesiącach ciszy medialnej Bluehole Studios opublikowało pierwszy z całej serii artykułów prezentujących, a raczej przybliżających nam świat i fabułę gry.
Na dzień dobry otrzymaliśmy krótki fragment oraz kilka concept artów, które przedstawiają wygląd jednej z frakcji w AIR. Już na pierwszy rzut oka widać, że postacie różnią się od typowego stylu, jaki od wielu lat fundują nam Azjaci w grach MMORPG.
Steampunkowy, średniowieczny, trochę nawet gotycki. Graczom z Europy i Ameryki Północnej taka stylistyka na pewno przypadnie do gustu. Przynajmniej nie jest to kolejny orient lub fantasy, którego mamy chyba serdecznie dosyć.
O premierze Ascent: Infinite Realm niewiele na razie wiadomo. Pierwsze plany mówiły o połowie roku, jednak szybko zostały zaniechane. Bluehole Studios ma jeszcze sporo do roboty, szczególnie że pierwsza część koreańskich testów zebrała mieszane oceny. W AIR jest jeszcze wiele do poprawy (zaczynając od optymalizacji).
2019 rok wydaje się jednak prawdopodobny. Cierpliwości.


