All Points Bulletin (GTA MMORPG) ma problemy z przejściem na nowy silnik

Apb

Trzy lata od zapowiedzi (przejścia na nowy silnik), półtora roku od rozpoczęcia beta testów, a All Points Bulletin nadal znajduje się w czarnej <wiadomo co>.

Prace nad przeniesieniem gry na wyższy poziom technologiczny idą jak po grudzie. W ostatnim wpisie CEO LittleOrbit Studios przyznał, że zespół cały czas natrafiał na problemy z ładowaniem danych, które uniemożliwiały aktualizację gry. Dopiero po czterech tygodniach walki udało się zrobić krok do przodu.

Przyznam, że ostatnie 4 tygodnie były męczące. Natrafiliśmy na bardzo szczegółowe problemy dotyczące sposobu ładowania nowych danych 1.20, które staraliśmy się zachować. Te problemy powodują awarię naszego procesu konwersji. Za każdym razem spędzamy prawie dzień na konwersji pakietów do wersji 2.2, natrafiamy na awarię, wracamy do kodu 1.20, przechodzimy obok siebie myśli, znajdujemy problem, zastanawiamy się, jak go naprawić, a następnie ponownie przeprowadzamy długą konwersję, aż znowu się zawiesza.

Wiemy, że to długi proces, ale nikt wcześniej tego nie próował. To niezbadane terytorium. Jak wspomniałem wcześniej, oryginalny zespół Reloaded uważał, że przeniesienie gry w ten sposób jest niemożliwe. Ale dzisiaj zobaczyliśmy nasz pierwszy duży znak postępu.

Niestety, mimo światełka w tunelu, wciąż jesteśmy bardzo daleko od końca prac. Nic nie wiadomo o nawet przybliżonej dacie premiery “nowego” APB.


All Points Bulletin to najbardziej GTA-podobny MMORPG ze wszystkich dostępnych tytułów na rynku. Przenosimy się tutaj do fikcyjnej amerykańskiej metropolii i walczymy: albo po stronie policjantów, albo po stronie gangsterów. Wykonując zadania i przeszkadzając drugiej frakcji.

Zapraszamy TUTAJ.

Zobacz także

3 komentarzy