Aphelios nową postacią w League of Legends. Przedsezonowe zmiany już dostępne.

Dodany przez PefriX około 5 lat temu
6 6722
Aphelios nową postacią w League of Legends. Przedsezonowe zmiany już dostępne.

Riot Games nie próżnuje. Nie tak dawno dowiedzieliśmy się, że żona Luciana (Senna) uwolniła się z więzienia Tresha i pojawi się w League of Legends, jako kolejna postać. Dostępna jest w grze od 11 listopada, a my otrzymaliśmy zapowiedź kolejnej postaci – tym razem jest nią Aphelios, pełniący rolę dystansowego zabójcy (strzelec).

„Wychodząc z bronią w ręce z cienia rzucanego przez księżyc, Aphelios zabija wrogów swojej wiary w złowrogiej ciszy — przemawia tylko poprzez niesamowitą celność i strzały z pistoletów. Choć napędza go trucizna czyniąca z niego niemowę, to kieruje nim jego siostra Alune z odległego świątynnego sanktuarium, wpychając arsenał broni z kamienia księżycowego w jego ręce. Albowiem tak długo, jak księżyc świeci nad jego głową, Aphelios nigdy nie będzie sam.”

Pełną biografię tego bohatera znajdziecie tutaj. Niestety, nie znamy na ten moment jego umiejętności, więc pozostaje nam czekanie. Nie wiadomo, czy siostra postaci będzie brała czynny udział w graniu nim, czy została umieszczona jedynie, jako fabularny smaczek. Tego wszystkiego dowiemy się w najbliższym czasie.

Co poza tym? Kolejna aktualizacja przedsezonowa jest już dostępna w League of Legends. W związku z tym pojawiły się Szczeliny Żywiołów,, mające zróżnicować rozgrywkę i dać więcej szans na mistrzowskie opanowanie Summoner’s Rift. Po zabiciu drugiego Smoka Żywiołów w trakcie meczu, mapa na stałe zmieni się w jedną z czterech szczelin żywiołów, które wprowadzą wyjątkowe zmiany terenu, wpływające na walki drużynowe, rotacje, wizję oraz kontrolę celów.

Szczeliny żywiołów nie zapewniają przewagi żadnej z drużyn, więc wszystko i tak będzie w rękach graczy, niezależnie od tego, na którą ze szczelin padnie. Szczeliny będą intuicyjne, nawet podczas pierwszej gry, więc nie wprowadzają one żadnych nowych mechanik, a zmiany terenu zachodzą w tych samych miejscach, niezależnie od tego, który żywioł się pojawi.

Dodano dwie nowe nisze na Summoner’s Rift, po jednej w każdej bocznej alei. Dodatkowy teren oraz jego wpływ na linię wzroku powinien zapewnić nowe okazje do zajęcia lepszej pozycji, unikania, oskrzydlania oraz gankowania. W pobliżu prowadzących do rzeki ramp przy niebieskim wzmocnieniu, pojawiły się nowe kępy zarośli, które zwiększą możliwości strategiczne i taktyczne, gdy drużyny postanowią walczyć o cele.

To jednak nie wszystko! Zmianom uległy bowiem Smoki Żywiołów. Dusze Smoków to nowa mechanika w późnej fazie gry, która nagradza drużyny za wygranie walk o Smoki. To potężna nagroda, przypominająca epickie cele. Nie oferują one takiej samej siły w krótkim czasie, jak wzmocnienie Barona czy Starszego Smoka, ale są stałym wzmocnieniem i dodatkową premią do ładunków wzmocnienia Smoków, które już wcześniej zdobyli ich posiadacze.

Nie, to wciąż nie koniec. Zmian w League of Legends w tej aktualizacji jest o wiele więcej, ale szczegóły znajdziecie w tym miejscu.


Za powyższy wpis odpowiada PefriX, czyli ja. Jak oceniacie te zmiany i nowości w League of Legends?


6 Komentarzy


Ostatnie gry

Najnowsze filmy z naszego YouTube