ArcheAge to od dzisiaj ArcheAge 4.0. Wielkie zmiany w rozgrywce!
Szukacie powodu, aby na nowo zainstalować ArcheAge? Po tygodniowym opóźnieniu (wersja 4.0 miała wystartować w Mikołajki) do gry wchodzi wielki dodatek – Maelstrom.
Zacznijmy może od tego, czego Melstrom... nie wprowadził. Nie wprowadził nowej klasy, nie wprowadził nowej rasy, nie wprowadził wyższego level capu, nie wprowadził też nowego kontynentu. Wszystko kręci się wokół Bloodsalt Bay – nowego morskiego battlegroundu dla 20 osób, który skrywa pod taflą wody bardzo duże i bardzo groźne monstra.
O innych nowościach mogliście już przeczytać w listopadzie przy okazji tamtejszego newsa:
Nowe narzędzie do wyszukiwania graczy, chcących brać udział w otwartych rajdach, a do tego ogromny rework systemu Lunagem. Podobno całość zostanie odpowiednio uproszczona, aby nie sprawiała więcej nikomu problemów. Do tego deweloperzy z dumą chwalą się, że zminimalizowali element losowości. Sam crafting również załapał się na zmiany, dzięki którym stanie się przystępniejszy. W tym wszystkim ma pomóc nowy interfejs oraz specjalny zestaw zadań.
Trion Worlds wziął sobie do serca opinie graczy i zamiast dodawać, postanowił zmieniać. Między innymi dlatego wersja 4.0 posiada tyle reworków. Od systemu walki, PvE, craftingu, gildii i petów, po lokacje, NPC, a nawet housing. Trochę się tego nazbierało (pełna lista znajduje się w tym miejscu).
W ArcheAge zagracie TUTAJ.