Artifact stracił w tydzień 60% graczy!
To nie tak miało być. Artifact miał podbić rynek karcianek, a przy okazji stać się czołową produkcją na Steamie. Coś jednak nie pyknęło...
O ile w pierwszy dzień mieliśmy tam nawet 60 tys. równocześnie zalogowanych osób, to teraz – po tygodniu od premiery – mamy ich zaledwie 23-25 tysięcy. Jeśli dobre liczymy, jest to dokładnie 60-procentowy spadek graczy!!!
Oczywiście jest za wcześnie, żeby mówić o jakimś epic failu, ale musicie przyznać, że wynik nowej gry Valve jest rozczarowujący. Bardzo rozczarowujący.
Według nas jest to spowodowane ceną gry (70 zł) oraz nie do końca jasnymi zasadami płatności, które przez wielu są uznawane jako Pay-To-Win.
Valve ugrałby z Artifact o wiele więcej, gdyby udostępnił go za darmo. Zrobili jednak inaczej, więc ponoszą tego konsekwencje.