Ascent: Infinite Realm będzie prawdziwym non-targetem
Coś się dzieje z Ascent: Infinite Realm. I to już nie są żadne plotki.
1 kwietnia spodziewany jest wielki stream, w którym dowiemy się więcej o przyszłości gry oraz zmianach, które zajdą w tym wysokobudżetowym MMORPG.
Cała operacja nosi pseudonim „AIR Reverse”, więc to nie są przelewki.
Prawdopodobnie dowiemy się tam o zmianie nazwy gry (na Eliion lub Elarion?) oraz poznamy datę premiery. No bo ileż można czekać?
Chodzą też słuchy, że AIR ma otrzymać zupełnie nowy system walki. Zamiast dotychczasowej hybrydy otrzymamy prawdziwy NON-TARGET, w którym nie będzie już możliwe „tabowanie” celów. Potyczki w Ascent: Infinite Realm mają się stać bardziej wymagające, a co za tym idzie bardziej zręcznościowe.
Czy to prawda? Dowiemy się 1 kwietnia (oby tylko to nie było żadne Prima Aprilis).