Ashes of Creation ma zgromadzić milion graczy online
Przez ostatnie dwa tygodnie społeczność gier MMORPG mogła zadawać pytania dyrektorowi kreatywnemu Ashes of Creation.
Ten z kolei zobowiązał się zebrać je do kupy i odpowiedzieć na część pytań w specjalnym filmiku. Słowa dotrzymał…
Całe AMA trwa ponad godzinę, ale nas szczególnie zainteresował fragment dotyczący aktywnych graczy i liczby abonamentów potrzebnej do tego, aby Ashes of Creation był opłacalny.
Pan Steven Sharif jest bardzo pewny siebie. Otwarcie mówi, że już teraz – na etapie Alfa 1 – Ashes of Creation ma “miliony” rejestracji, a oczekiwania i ogólny hype na ich grę dają powody myśleć, że podczas premiery liczba równocześnie zalogowanych osób (czyli liczba graczy online) przekroczy jeden milion.
Żebyście dobrze zrozumieli. Ashes of Creation będzie działał w systemie abonamentowym (Pay-To-Play), więc Intrepid Studios zakłada od razu milion subskrybentów.
Padają też słowa, że – cytat – “Ashes of Creation powinien stać się jednym z najpopularniejszych MMORPG-ów na świecie”.
Gdyby te prognozy się sprawdziły, to owszem, Ashes of Creation znajdowałby się w ścisłej czołówce gatunku MMORPG. Problem w tym, że do premiery jeszcze daleeeeka droga (2024 lub 2025) i sporo może się zmienić przez ten czas.
Najbliższa faza, Alfa 2, ma ruszyć na przełomie lub już po Nowym Roku.