Banery reklamowe trafią do League of Legends na czas turniejów!
Riot Games ma dla graczy League of Legends niespodziewaną (ale czy na pewno?) wiadomość. Poczynając od letniego splitu, fani oglądający oficjalne transmisje e-sportu zobaczą więcej graficznych prezentacji marek związanych z e-sportem bezpośrednio na mapie gry. W przyszłości gry, deweloperzy będą eksperymentować, stosując unikalne rozwiązania pogłębiające więzi partnerów Riot Games z pełnymi zaangażowana lokalnymi i regionalnymi społecznościami fanowskimi.
To pierwszy produkt cyfrowy, który deweloperzy prezentują przed letnim splitem, zaprojektowany z myślą o wzbogaceniu wizualnego aspektu e-sportu. Marzeniem twórców jest stworzenie środowiska pełnego energii, jakie znamy z tradycyjnych dyscyplin sportu, dlatego będą kontynuować prace nad realizacją tego celu.
Banery będą widoczne dla widzów transmisji online, natomiast profesjonalni gracze podczas swoich oficjalnych meczów będą nadal widzieć standardową mapę Summoner’s Rift. Dzięki temu nowy model wizualny nie odbierze im możliwości trenowania i rywalizacji w identycznym środowisku Summoner’s Rift.
Riot Games uważa, że to ważny krok, który pomoże ich ligom i drużynom osiągnąć następny etap w rozwoju e-sportu. Banery Summoner’s Rift wraz z produktami takimi jak Pro View i misje oglądania, pozwalają tworzyć przeżycia integralnie związane z podstawową grą w League of Legends, które otwierają przed graczami i widzami więcej możliwości udziału w sportowych doświadczeniach.
Przed letnim splitem pojawią się kolejne produkty wzbogacające cyfrowe doświadczenie fanów śledzących rozgrywki ze swoich domów. A Wy, co o tym wszystkim sądzicie? W jakiś sposób Wam to przeszkadza, czy w zasadzie nie ma to dla Was różnicy, póki mecze nie będą przerywane w połowie, aby wyświetlić reklamę od sponsora?
We're very excited to be entering Summoner's Rift 🙌 https://t.co/Bh0tvQDYvo
— MastercardNexus (@MastercardNexus) May 26, 2020