Bug w Final Fantasy XIV, który leczy nas… za miliony punktów

Krótkie pytanie: czy w ostatnich latach słyszeliście o jakimś bugu, exploicie, glitchu z Final Fantasy XIV, który powodowałby jakieś zawirowania w rozgrywce?
Nie, bo FFXIV – wydawało się – jest wolny od tego typu rzeczy. Japończycy ze Square Enix przykładają wielką uwagę do jakości swojego produktu i sprawdzają po dwa, trzy, dziesięć razy, aby wszystko działało tak jak należy.
No cóż, teraz im się to nie udało.
Ostatnia aktualizacja 6.3 wprowadziła zmiany do “Shake It Off” – umiejętności Warriora dostępnej od 68 lvl. Zwiększono czas trwania skilla oraz wzmocniono ogólne leczenie.
Tworzy wokół siebie i wszystkich pobliskich członków drużyny barierę, która pochłania obrażenia w wysokości 15% maksymalnego HP. Rozprasza Thrill of Battle, Vengeance i Bloodwhetting, zwiększając pochłaniane obrażenia o 2% za każdy usunięty efekt.
Dodatkowy efekt: Stopniowo przywraca moc leczenia HP.
Dodatkowy efekt: przywraca moc leczenia celu
Problem polega na tym, że leczenie za pomocą “Shake It Off” osiąga teraz – w pewnych sytuacjach - kosmiczne, astronomiczne liczby sięgające… milionów punktów (czyli kilkadziesiąt razy więcej niż wynoszą PŻ postaci).


Square Enix potwierdził już istnienie buga i pracuje obecnie nad rozwiązaniem problemu.
“W pewnych warunkach ilość PŻ odzyskanych po skorzystaniu z “Shake It Off”, może być nieprawidłowa. Przepraszamy za niedogodności.”
Nie jest to może jakiś game-breaking bug, ale mimo wszystko może dawać przewagę w PvE.