Camelot Unchained rozkuwa z łańcuchów zatrudnienia 40% pracowników

Dodany przez PefriX dzień temu
12 803
Camelot Unchained rozkuwa z łańcuchów zatrudnienia 40% pracowników

Przykre wieści dla fanów Camelot Unchained. Studio odpowiadające za MMO, Unchained Entertainment, postanowiło uwolnić jakieś 40% swoich pracowników. Uwolnić z czego? Z zatrudnienia.

24 osoby z 55 pracujących w studiu, pożegnało się z pracą. Są to kolejne zwolnienia w branży, którymi rozpoczęliśmy rok 2025. W ciągu ostatnich dwóch lat było ich naprawdę sporo. Z jednej strony kontrakty się pokończyły, a z drugiej bańka pękła i projekty okazały się nierentowne. Dlatego w giereczkowie jest pewien kryzys. W przypadku omawianego studia, niezależnie od tego, wiodło mu się nie najlepiej.

Zespół próbował zdobyć nieco funduszy, wydając Final Stand Ragnarok. Nawet zapowiedziano ostateczną datę premiery MMORPG-a, Camelot Unchained – wskazano rok 2025. W tym momencie nie wiadomo jednak, czy projekt zostanie dociągnięty do końca i czy faktycznie wyjdzie. Studio na razie nie poinformowało o zwinięciu manatków oraz anulowaniu gry, więc jeszcze nie ma powodów do paniki. Przypominam, że Camelot Unchained tworzone było od ponad 10 lat!

Wydawać by się mogło, że nic już z tego nie będzie, ale takie Pantheon potrzebowało podobnego czasu, aby zadebiutować i mu się to udało. Sukces może jest umiarkowany, ale MMO istnieje i powoli przyciąga nowe osoby – liczba graczy na Steamie rośnie. Teoretycznie więc jest szansa, że Camelot Unchained również sobie poradzi.

Gra została ufundowana na Kickstarterze w 2013 roku. Czy w 2025 roku Camelot Unchained zadebiutuje, czy zostanie pogrzebane? Zwolnienia nie są zbyt „dobrym omenem”, ale poczekajmy na wypowiedź deweloperów.


12 Komentarzy


Ostatnie gry

Najnowsze filmy z naszego YouTube