Capcom wyjaśnia, dlaczego opóźnił pecetową premierę Monster Hunter World
Chcecie wiedzieć, dlaczego pecetowa wersja Monster Hunter World zadebiutuje dopiero na jesień, chociaż konsolowa premiera ruszy jeszcze w tym miesiącu?
Panowie z Capcomu poczuli się zobowiązani, aby wyjaśnić swoim wiernym fanom powody tak drastycznego opóźnienia.
„To będzie nasz pierwszy tytuł PC z serii Monster Hunter i chcemy to zrobić dobrze”.
„Chcemy, żeby konsole otworzyły nam drzwi, abyśmy mogli potem w całości skupić się na wersji PC i zrobić to najlepiej jak to tylko możliwe”.
Przekonuje was takie tłumaczenie? Mnie tak. Capcom nie ma doświadczenia w PC, dlatego chyba lepiej, żeby dostali te 6-8 miesięcy dodatkowego czasu na dopracowanie komputerowej wersji.
Nikt z nas nie chciałby chyba otrzymać jakiegoś „skopanego” portu, który kompletnie nie nadawałby się do grania przy pomocy myszki i klawiatury.