Capcom wyjaśnia, dlaczego opóźnił pecetową premierę Monster Hunter World

Dodany przez guru ponad 6 lat temu
5 3680
Capcom wyjaśnia, dlaczego opóźnił pecetową premierę Monster Hunter World

Chcecie wiedzieć, dlaczego pecetowa wersja Monster Hunter World zadebiutuje dopiero na jesień, chociaż konsolowa premiera ruszy jeszcze w tym miesiącu? 

Panowie z Capcomu poczuli się zobowiązani, aby wyjaśnić swoim wiernym fanom powody tak drastycznego opóźnienia.

„To będzie nasz pierwszy tytuł PC z serii Monster Hunter i chcemy to zrobić dobrze”. 

„Chcemy, żeby konsole otworzyły nam drzwi, abyśmy mogli potem w całości skupić się na wersji PC i zrobić to najlepiej jak to tylko możliwe”. 

Przekonuje was takie tłumaczenie? Mnie tak. Capcom nie ma doświadczenia w PC, dlatego chyba lepiej, żeby dostali te 6-8 miesięcy dodatkowego czasu na dopracowanie komputerowej wersji. 

Nikt z nas nie chciałby chyba otrzymać jakiegoś „skopanego” portu, który kompletnie nie nadawałby się do grania przy pomocy myszki i klawiatury. 


5 Komentarzy


Ostatnie gry

Najnowsze filmy z naszego YouTube