Charon zabierze Wam duszę w Smite i jeszcze na tym zarobi!

Dodany przez PefriX ponad rok temu
1 1090
Charon zabierze Wam duszę w Smite i jeszcze na tym zarobi!

Guru pisał jakiś czas temu, że do Smite trafi greckie bóstwo Charon. Hi-Rez teraz postanowiło zaprezentować w pełnej krasie nową postać. Poniżej znajdziecie umiejętności Przewoźnika. Warto wiedzieć, że ten heros zarobi na Waszej śmierci.

Zdolność pasywna: Przewoźnik Dusz - Jeśli Charon znajduje się w zasięgu asysty, a sojuszniczy sługus lub potwór z dżungli zginie, jego esencja będzie dostępna dla Charona do zebrania przez 8 sek. i zapewni mu 1 szt. złota oraz kumulację Dusz. Kiedy Charon wraca do bazy, traci wszystkie kumulacje Dusz i zyskuje na stałe 2 pkt. maksymalnego zdrowia za każdą z nich.

Zdolność 1: Widmowe Wyładowanie - Charon wyrywa duszę ze Styksu, wystrzeliwując ją jako pocisk w linii, który zadaje obrażenia i spowalnia wszystkich wrogów, zatrzymując się na pierwszym trafionym bogu. Jeśli dusza trafi we wrogiego boga, eksploduje, zadając obrażenia i wyciszając obszar wokół celu. Wszyscy wrodzy bogowie trafieni przez eksplozję pozostawiają za sobą zadający obrażenia i spowalniający ślad Styksu przez następne 3 sek.

Zdolność 2: Potępienie - Po krótkim czasie Charon tworzy szczelinę do podziemi w obszarze, zadając obrażenia i naznaczając wszystkich trafionych wrogich bogów na następne 3 sek. Naznaczeni bogowie zostają ujawnieni, a ich szybkość ataku zostaje zmniejszona. Dodatkowo, za każdym razem, gdy sojuszniczy bóg trafi naznaczonego boga, raz na naznaczenie na każdą zdolność lub atak podstawowy, sojusznik ten zyskuje tarczę na 3 sek. Kolejne tarcze zapewniają tylko 25% pierwotnej wartości.

Zdolność 3: Szybka Podróż - Charon wiosłuje w zawrotnym tempie, szarżując ze zwiększoną szybkością ruchu i zmniejszonym promieniem skrętu przez 2,5 sek. Charon jest odporny na spowolnienia i odrzucenia podczas szarży. Charon zadaje obrażenia i zakorzenia wrogów, z którymi się zderza – a także tych znajdujących się bezpośrednio po jego bokach.

Arcyzdolność: Przywołanie Styksu - Charon zyskuje odporność na efekty kontroli tłumu i przywołuje potężną falę pływową, którą wysyła na całe pole bitwy. Wrodzy bogowie trafieni przez falę są przerażeni, podczas gdy sojuszniczy bogowie zyskują ochronę na 3 sek. Dodatkowo, jeśli sojuszniczy bóg znajduje się w promieniu 60 jedn. bezpośrednio za falą, zyskuje szybkość ruchu.

Wszystkie zmiany i nowości znajdziecie tutaj.


1 Komentarzy


Ostatnie gry

Najnowsze filmy z naszego YouTube