Cliodna to przechodząca przez ściany Królowa Banshee ze Smite
Cliodna to pierwsza od wielu lat członkini Tuatha Dé Danann, która wkroczyła do świata Smite. Wojna między Tiamat a Gilgameszem miała wysoką cenę – kosztowała nas ludzkość. Tak wiele śmierci przyciągnęło Królową Banshee (nie mylcie jej z Sylvanas), która niesie ze sobą kluczowy fragment starożytnej wiedzy z jej regionu – zmuszający Merlina do stawienia czoła swojej przeszłości. Tak przynajmniej wygląda jej fabularne wprowadzenie.
Cliodne to unikalna, celtycka bogini, która udowadnia, że Hi-Rez ma jeszcze kilka ciekawych pomysłów na projekty postaci do Smite. Czemu? Zobaczcie jej umiejętności, które zmieniają się w zależności od tego, czy bohaterka jest w ścianie, czy nie!
Fantazmatyczna
Cliodna może wchodzić w ściany co 16 s. Podczas przebywania w ścianie może się swobodnie poruszać i używać niektórych umiejętności. Co 0,5 s. traci 0,15% zdrowia – efekt ten zyskuje na intensywności do 40 razy. Nie może wejść w ścianę, gdy ma mniej niż 25% zdrowia lub jest okaleczona. Podczas przebywania w ścianie i przez 5 s. po wyjściu z niej zyskuje 10% kradzieży życia od fizycznych zdolności.
Jęk Banshee
Cliodna jęczy na wrogów przed nią, zadając im obrażenia 3 razy – przy czym ostatnie uderzenie będzie najsilniejsze. Finałowy cios uciszy przeciwników i ogłuszy ich na 1,5 s. Podczas wykonywania krzyku Cliodna jest odporna na podrzucenie. Gdy Cliodna znajduje się w ścianie, na jej miejscu pojawi się widmowa twarz, która zawyje zamiast niej, zadając obrażenia wrogim bogom we większym stożku.
Migoczące wizje
Cliodna wystrzeliwuje zakłócającą strzałę energetyczną, która eksploduje po kontakcie z żywą duszą. Wrodzy bogowie trafieni tą eksplozją tracą zdolność dostrzegania Cliodny na 4 s. Jeśli Cliodna zaatakuje albo zostanie trafiona, pojawia się na chwilę i znów znika. Gdy tylko jeden wrogi bóg jest osłabiony, Cliodna zyskuje wzmocnienie szybkości ruchu.
Przyczajony pazur
Cliodna szarżuje naprzód i zadaje obrażenia wrogom, przez których przechodzi. Na maksymalnym dystansie, jeśli anuluje tę szarżę, lub po ponownej aktywacji zdolności, uwalnia zamach szponem zadający ogromne obrażenia. Cliodna może aktywować szarżę, znajdując się w ścianie, co skutkuje dalszą szarżą.
Rozdarcie zasłony
Cliodna rozdziera zasłonę życia i śmierci, po krótkiej przerwie uwalniając Banshee w linii przed sobą. Po pierwszym otwarciu zadaje ogromne obrażenia, a następnie naciera na wrogów na tym obszarze szybkimi atakami szczeliny, jednocześnie ich spowalniając. Przeciwnicy dotknięci kolejnymi trafieniami odnoszą mniejsze obrażenia. Umiejętność ma 2 ładunki. Cliodna może użyć tej zdolności, znajdując się w ścianie – zasłona będzie wtedy osłabiona, jednak nie w pełni rozdarta, teraz aktywując się gdy cel podejdzie do niej wystarczająco blisko.
Cliodna oficjalnie trafi do Smite 19 października.