Co z tego, że Bless kosztował 61 mln dolarów, jeśli czeka go czwarte z kolei łączenie serwerów…

Dodany przez guru ponad 7 lat temu
15 4369
Co z tego, że Bless kosztował 61 mln dolarów, jeśli czeka go czwarte z kolei łączenie serwerów…

Bless okazał się… niewypałem?! To chyba zbyt mocne słowo. Przyjmijmy po prostu, że kosztujący 61 milionów dolarów MMORPG nie spełnił pokładanych w nim nadziei. 

Najlpiej widać to na przykładzie wydarzeń zza Wschodu. Najpierw rosyjska wersja gry zamyka serwery (podobno tymczasowo) ze względu na słabą jakość gry, a potem Korea Południowa łączy serwery - czwarty raz od marca 2016 roku! Czwarty!!! Bless startował z 10 serwerami, po miesiącu było ich już tylko 5, następnie 2, a teraz światy „Lumen” oraz „Gaius” staną się jednością ("Elpis"). Ostateczny merge nastąpi 14 czerwca. 

Nie brzmi to dobrze, szczególnie że Europa i USA wciąż czekają na własną wersję gry (od AeriaGames). Nie chcę proroczyć, ale u nas może się to skończyć bardzo podobnie. Wielki hype... i wielki spadek populacji.  


15 Komentarzy


Ostatnie gry

Najnowsze filmy z naszego YouTube