Corepunk mówi o Early Accessie – data, max 20. poziom, tłumaczenie AI i wierzchowce
Corepunk odpali kolejne testy pod koniec maja. Zespół nie przesuwa daty i zapowiada, że jeśli wszystko pójdzie dobrze, to uruchomi Early Access po jakichś dwóch miesiącach od skończenia testów, Teoretycznie więc zagramy w wakacje w okolicach sierpnia-września, o ile nic się nie zmieni. Co jeszcze wiemy o Early Accessie?
Corepunk zostanie przetłumaczony na jak największą liczbę języków. Wszystko za pomocą „automatycznie generowanej lokalizacji tekstu oraz głosów”, czyli AI od Elevenlabs. Po co? Aby trafić do jak najszerszego grona graczy. Przykładowo Niemcy i Francuzi pewnie ucieszą się z tłumaczenia (są fanami lokalizacji). A Polacy? Na to pytanie Wy mi musicie odpowiedzieć. Na AI jednak się nie skończy, bo deweloperzy zapewniają dopracowywanie tłumaczeń w miarę potrzeby.
Maksymalnym poziomem postaci w trakcie Early Accessu będzie 20 i pozostanie ustawiony na tym pułapie aż do wydania pełnej wersji Corepunk. Nie zabraknie przy tym aktywności endgame’owych dla graczy na 20 poziomie. Będą mogli również mieszać trzy gałęzie drzewka talentów pasywnych, a także korzystać z rozszerzonego craftingu. Mniej losowości, więcej wariacji i kombinowania.
Early Access otrzyma dwa duże osady z nowymi biomami oraz NPC. Wszystkie wprowadzone lokacje będą dedykowane postaciom na poziomie 20. Aby poradzić sobie z podróżowaniem po nowych terenach, Corepunk otrzyma wierzchowce!
Zespół zapewnia, że Early Access ich MMORPG-a zaoferuje znacznie więcej atrakcji. I to takich, których nie zobaczycie podczas zbliżających się testów alfa, więc jest na co czekać. Aby nieco osłodzić oczekiwanie, zaprezentowano również wspomniane już talenty pasywne dla różnych archetypów. Dostępne są poniżej. Opis tego, jak system ma działać, wraz z ulepszaniem oraz specjalizacjami broni, znajdziecie tutaj.