Córka Posejdona, Charybda, niedługo przypłynie do Smite

Dodany przez PefriX ponad 3 lata temu
3 2382

Wielu greko-romańskich poetów pisało o dwóch niebezpieczeństwach przyczajonych w wodzie cieśniny Mesyńskiej. Skylla i Charybda, opisywane jako nierozłączne, czające się na przeciwległych stronach wąskiej cieśniny. Bogowie przeznaczeniem przytwierdzili je do tego miejsca na wieki. Hi-Rez wprowadziło już dawno temu Skyllę do gry, więc pora na drugą bohaterkę. Przed Wami Charybda, córka Posejdona, która niedługo trafi do Smite!

Deweloperzy już na starcie przepraszają, że Charybda nie jest potworem. Wiedzą, że społeczność liczyła na coś innego, niż kolejną, humanoidalną postać. Niemniej Charybda miała swoją ludzką postać w mitach. Jak tłumaczą, chcieli oddać w pełni pierwotną ideę pary Skylli i Charybdy.

Dlatego też Charybda jest dzieckiem, córką Posejdona. Skylla chowa swoją potworną formę pod powierzchnią, podobnie, choć nie tak samo jak Charybda.  Poza podstawowym zarysem, są to w wielu aspektach przeciwieństwa. Obydwie uważają się za potwory, ale wykorzystują swoje zdolności, aby zmylić innych i zyskać przewagę.

Jeśli zaś chodzi o umiejętności to Charybda, jako „fizyczny łowca” walczący z dystansu, oprze swoją siłę o ataki podstawowe:

[Pasywna] Szalejące Fale - Prędkość ataku Charybdy wzrasta wraz z jej Przypływem. Udane trafienia podstawowym atakiem zwiększają poziom Przypływu. Charybda zadaje mniej obrażeń przy aktywacji efektów przedmiotów.

[Q] Kolczasty Strzał - Charybda ujawnia Paszczę, która przez krótki czas wystrzeliwuje wielkie kolce, zadając obrażenia od ataku podstawowego. Pociski te przechodzą przez stwory oraz są szersze i szybsze niż zwykłe ataki podstawowe. Po trafieniu we wrogich bogów i ściany kolce rozpryskują się, zadając dodatkowe obrażenia.

[W] Wysoka Fala - Charybda pochłania wodę z otoczenia, po czym wystrzeliwuje szybki pocisk z Paszczy. Wrogowie otrzymują szybko zanikające spowolnienie i osłabienie ochrony fizycznej. Umiejętność ta może być ładowana dłużej, by pochłonąć nagromadzony Przypływ i stać się szersza, nałożyć potężniejsze osłabienie i zadać więcej obrażeń. Możliwe pochłonięcie do 40% Przypływu.

[E] Postać Wiru Wodnego - Charybda nurkuje w stworzony przez siebie wir, który rozszerza się i odsłania przerażającą Paszczę. Charybda porusza się szybciej i zadaje obrażenia wrogom, którzy znajdą się w jej zasięgu. Umiejętność ta może zostać wzmocniona poprzez ponowne jej włączenie i wydanie 30% Przypływu. Zwiększa to zadawane obrażenia i prędkość ruchu, a także zapewnia dodatkowe obrażenia i podrzucenie przy wynurzaniu się spod wody. Podczas zanurzenia Charybda jest nietykalna i odporna na obrażenia przez maks. 3 sek.

[R] Głód Paszczy - Charybda ujawnia swoją prawdziwą naturę, stając się odporną na efekty kontroli tłumu przez następnych 6 sek. i zyskując prędkość ruchu. Podczas szarży Paszczą postać może wykonać jeden potężny atak, zadając obrażenia i przesuwając trafionych przeciwników, po czym wbijając ich w ziemię, ponownie zadając obrażenia i ogłuszając. Jeśli tym atakiem zabije wrogiego boga, zyskuje kolejne 6 sek. efektu i może zaatakować ponownie.

Charybda trafi do Smite już niedługo, bowiem 24 sierpnia. O innych zmianach w grze poczytacie tutaj.


3 Komentarzy


Ostatnie gry

Najnowsze filmy z naszego YouTube