Czekaliśmy na to wiele lat. LOTRO wreszcie dostaje skalowanie interfejsu!

Dodany przez guru 5 dni temu
12 2365
Czekaliśmy na to wiele lat. LOTRO wreszcie dostaje skalowanie interfejsu!

Osoby spoza światka Lord of the Rings Online myślą teraz - „ale o co chodzi”, „o co tyle szumu„, ”przecież to jakaś mała nieznacząca funkcja„.

Z boku może to tak wyglądać, ale uwierzcie, że brak skalowania UI (skalowania interfejsu) był ogromną bolączką LOTRO, który wręcz uniemożliwiał normalne przyjemne granie.

LOTRO to gra MMORPG z 2007 roku. O ile w pierwszych latach - ze względu na tamtejszą technologię nie było problemów - to potem, gdy na rynek wchodziły monitory 2K/4K z wyższymi rozdzielczościami, to Lord of the Rings Online stał w miejscu. W efekcie otrzymywaliśmy kuriozalny obraz gry, gdzie interfejs, w tym profil postaci, paski życia, ikony drużyny, quest tracker, ekwipunek oraz opisu przedmiotów były mega małe, wręcz nieczytelne. I za żadne skarby nie dało się tego zmienić.

Fani Lord of the Rings Online od dawna prosili Standing Stone Games o załatwienie tej sprawy, no i to wreszcie się dzieje.

Właśnie ruszył testowy serwer aktualizacji 46.1, który zawiera funkcję „UI Scaling”.

  • Dodano nowe opcje skalowania interfejsu użytkownika, w tym globalną skalę interfejsu użytkownika.
  • Wiele elementów interfejsu użytkownika na pełnym ekranie zostało zaktualizowanych w celu obsługi wyświetlaczy szerokoekranowych bez rozciągania: Ekran logowania, Ekran postaci
  • Tworzenie i wybór, ekrany ładowania i okno mapy.

Jeśli wszystko pójdzie dobrze, to w ciągu kilku tygodni „UI Scaling” trafi oficjalnie do LOTRO, a my zapomnimy o takich patologiach jak poniżej.


12 Komentarzy


Ostatnie gry