Czy to ptak? Czy to samolot? Nie! To Baba Jaga w Smite!
O tym, że Baba Jaga trafi do Smite wiedzą już chyba wszyscy. Hi-Rez poinformowało o tym pod koniec zeszłego roku, ale nie podało konkretnej daty premiery. Wszystko wskazuje na to, że kolejna postać ze słowiańskiego panteonu jest tuż za rogiem – tym razem otrzymamy wiedźmę z jej domem na kurzej nóżce.
Baba Jaga będzie magiem dystansowym. W zamierzeniu przeznaczona jest do gry głównie na środkowym szlaku. Doskonale nadaje się do zadawania zaczepnych obrażeń. Ma bardzo słabe zdolności kontroli tłumu, a zamiast tego skupia się na izolowaniu wrogów, którym zagraża. W typowym dla niej stylu jej obrażenia niosą ze sobą cenę chaosu.
Unikatowe cechy jej umiejętności:
- Umiejętności Baby Jagi zawierają w sobie “kontrolowaną losowość” w stopniu niespotykanym u innych bogów SMITE
- Umiejętność 1 zmienia kształt i efekt poboczny za każdym razem, gdy jest używana
- Gracz grający Babą Jagą zawsze wie, jakie kształt i efekt zostaną zastosowane w najbliższym użyciu umiejętności, gdyż widoczne one będą we wskaźniku umiejętności pasywnej
- Umiejętność 2 to warzenie mikstury z losowego zestawu składników, które zapewniają dodatkowe obrażenia lub efekty poboczne
- Baba Jaga może także zachować miksturę na później w magazynku przedmiotów jednorazowego użytku
- Wyjątkowy typ umiejętności skoku
- Umiejętność pasywna, dzięki której jej domek zachowuje się, jakby miał własną wolę i wędruje po mapie
- Umiejętność, dzięki której wchodzi do swego domku i kontroluje go
Hi-Rez zapewnia, że Baba Jaga pod każdym względem będzie unikalną postacią w Smite. Trzymam ich za słowo, bowiem zapowiada się… ciekawie!