Diablo 4 będzie od jutra inną grą...
Punktualnie o 1:00 w nocy czasu polskiego Diablo 4 otrzyma trzy ważne rzeczy: pierwszy dodatek w swojej historii “Vessel of Hatred”, nowy sezon zatytułowany “Sezon Narastającej Nienawiści” oraz bezpłatnego patcha 2.0.0, który zrobi rewolucję w rozgrywce.
Nowy dodatek
“Vessel of Hatred” wprowadza dalszy ciąg głównej kampanii fabularnej, której głównym bohaterem będzie Mefisto. To podobno sześciogodzinna wciągająca historia.
Oprócz tego zobaczymy nowy region – Nahantu, nową klasę postaci, której nigdy wcześniej nie widziano w serii Diablo – Spirytystę (Spiritborn), nowy system Najemników, wprowadzenie Słów Runicznych, nowy typ dungeonów – Kurast Undercity, no i pierwszy w historii Diablo 4 kooperacyjny rajd – Mroczną Cytadelę.
Dodatek kosztuje w najtańszej wersji 40 euro.
Nowy sezon
Nowy sezon to nowa linia zadań, która odblokuje dynamiczne wydarzenia na wzór Helltide. To właśnie tam spotkamy Tułaczy – gargantuicznych heroldów Piekła noszących na grzbietach portale przypominające krwawe oko.
Tam również natkniemy się na Rozjuszone Krainy, gdzie będziemy mogli zdobyć np. Rozjuszone Opale – nowy typ eliksirów, który zwiększa zdobywane doświadczenie o 15% i zapewnia inne premie na 30 minut.
Po pokonaniu Tułacza u Waszych stóp pozostanie karmazynowy Portal. Rozjuszone Krainy to podziemia naszpikowane potworami i skarbami. Musicie utorować sobie przez nie drogę i odnaleźć Bramę Krainy. Gdy do niej dotrzecie, będziecie mogli zdecydować, jakie materiały chcecie ofiarować. W zamian za nie będziecie mogli wybrać rozjuszony opal, który trafi w Wasze ręce po ukończeniu pozostałej części Rozjuszonej Krainy.
Patch 2.0.0
Ale najwięcej emocji wywołuje Patch 2.0.0, który będzie bezpłatną aktualizacją i który przebuduje rozgrywkę na niespotykaną dotąd skalę. Praktycznie każdy kluczowy system gry zostanie w mniejszy lub większy sposób ulepszony.
- Nowy max level to 60 lvl
- Paragon Points rosną z 200 do 300
- Wyszukiwarka Grup!
- Będzie “number squish” (mniejsze liczby obrażeń, armora itd.)
- Nowe poziomy trudności: Normal, Hard, Expert, and Penitent
- Po wbiciu maxa odblokują się kolejne poziomy trudności dla end-game: od Torment 1 do Torment 4 (Udręki jak w D3)
- Poziom potworów nie będzie już wyświetlany, a jego poziom będzie dostosowany do wybranego poziomu trudności
- Poziom potworów nie będzie już wyświetlany, a jego poziom będzie dostosowany do wybranego poziomu trudności
- Nightmare Dungeons posłużą teraz do zbierania materiałów do Masterworking
- Przedmioty Sacred (święte) znikają z gry
- Glify będą miały 100 rang, a nie 21 rang jak dotychczas
- Glify będziemy levelować tylko w Pitach
- Levelowanie Glifa będzie można “spalić”
- Punkty Paragonu będą dzielone pomiędzy wszystkie postacie na koncie w tym samym typie
- Nowe afiksy hartowania (np. Szansa zadania double damage’u)
- Umiejętności Ultimate można teraz zwiększyć do rangi 5
- Nowe skille aktywne i pasywne dla każdej z klas
- Nowe Mythic Items
- Nowa zakładka ekwipunku np. Na Pieczęcie do Podziemi Koszmarów
- Możliwość wybrania ulubionej miejscówki (po użyciu Town Scrolla, przeniesiemy się właśnie tam)
- Nowy Stash Tab
- Specjalny Stash Tab np. na Gemy
- Gauntlet i Tabele Rankingowe znikają z gry
Zmian jest oczywiście duuużo więcej (szczegóły TUTAJ i TUTAJ), łącznie z ogromnym balansem, który chyba w największy sposób dotknie Nekromantę i jego Miniony.
Miłej zabawy!