Diablo 4 będzie od jutra inną grą...

Dodany przez guru około 2 miesiące temu
55 11099
Diablo 4 będzie od jutra inną grą...

Punktualnie o 1:00 w nocy czasu polskiego Diablo 4 otrzyma trzy ważne rzeczy: pierwszy dodatek w swojej historii “Vessel of Hatred”, nowy sezon zatytułowany “Sezon Narastającej Nienawiści” oraz bezpłatnego patcha 2.0.0, który zrobi rewolucję w rozgrywce.

Nowy dodatek

“Vessel of Hatred” wprowadza dalszy ciąg głównej kampanii fabularnej, której głównym bohaterem będzie Mefisto. To podobno sześciogodzinna wciągająca historia.

Oprócz tego zobaczymy nowy region – Nahantu, nową klasę postaci, której nigdy wcześniej nie widziano w serii Diablo – Spirytystę (Spiritborn), nowy system Najemników, wprowadzenie Słów Runicznych, nowy typ dungeonów – Kurast Undercity, no i pierwszy w historii Diablo 4 kooperacyjny rajd – Mroczną Cytadelę.

Dodatek kosztuje w najtańszej wersji 40 euro.

Nowy sezon

Nowy sezon to nowa linia zadań, która odblokuje dynamiczne wydarzenia na wzór Helltide. To właśnie tam spotkamy Tułaczy – gargantuicznych heroldów Piekła noszących na grzbietach portale przypominające krwawe oko.

Tam również natkniemy się na Rozjuszone Krainy, gdzie będziemy mogli zdobyć np. Rozjuszone Opale – nowy typ eliksirów, który zwiększa zdobywane doświadczenie o 15% i zapewnia inne premie na 30 minut.

Po pokonaniu Tułacza u Waszych stóp pozostanie karmazynowy Portal. Rozjuszone Krainy to podziemia naszpikowane potworami i skarbami. Musicie utorować sobie przez nie drogę i odnaleźć Bramę Krainy. Gdy do niej dotrzecie, będziecie mogli zdecydować, jakie materiały chcecie ofiarować. W zamian za nie będziecie mogli wybrać rozjuszony opal, który trafi w Wasze ręce po ukończeniu pozostałej części Rozjuszonej Krainy.

Patch 2.0.0

Ale najwięcej emocji wywołuje Patch 2.0.0, który będzie bezpłatną aktualizacją i który przebuduje rozgrywkę na niespotykaną dotąd skalę. Praktycznie każdy kluczowy system gry zostanie w mniejszy lub większy sposób ulepszony.

  • Nowy max level to 60 lvl
  • Paragon Points rosną z 200 do 300
  • Wyszukiwarka Grup!
  • Będzie “number squish” (mniejsze liczby obrażeń, armora itd.)
  • Nowe poziomy trudności: Normal, Hard, Expert, and Penitent
  • Po wbiciu maxa odblokują się kolejne poziomy trudności dla end-game: od Torment 1 do Torment 4 (Udręki jak w D3)
  • Poziom potworów nie będzie już wyświetlany, a jego poziom będzie dostosowany do wybranego poziomu trudności
  • Poziom potworów nie będzie już wyświetlany, a jego poziom będzie dostosowany do wybranego poziomu trudności
  • Nightmare Dungeons posłużą teraz do zbierania materiałów do Masterworking
  • Przedmioty Sacred (święte) znikają z gry
  • Glify będą miały 100 rang, a nie 21 rang jak dotychczas
  • Glify będziemy levelować tylko w Pitach
  • Levelowanie Glifa będzie można “spalić”
  • Punkty Paragonu będą dzielone pomiędzy wszystkie postacie na koncie w tym samym typie
  • Nowe afiksy hartowania (np. Szansa zadania double damage’u)
  • Umiejętności Ultimate można teraz zwiększyć do rangi 5
  • Nowe skille aktywne i pasywne dla każdej z klas
  • Nowe Mythic Items
  • Nowa zakładka ekwipunku np. Na Pieczęcie do Podziemi Koszmarów
  • Możliwość wybrania ulubionej miejscówki (po użyciu Town Scrolla, przeniesiemy się właśnie tam)
  • Nowy Stash Tab
  • Specjalny Stash Tab np. na Gemy
  • Gauntlet i Tabele Rankingowe znikają z gry

Zmian jest oczywiście duuużo więcej (szczegóły TUTAJ i TUTAJ), łącznie z ogromnym balansem, który chyba w największy sposób dotknie Nekromantę i jego Miniony.

Miłej zabawy!


55 Komentarzy


Ostatnie gry

Najnowsze filmy z naszego YouTube