Diablo 4 zmienia swoje levelowanie oraz walki z bossami

Diablo 4 będzie inne. Całkowita przeróbka gry - oto lista zmian!
Sezon 11 będzie punktem zwrotnym w historii Diablo 4. Wiele podstawowych systemów zostanie totalnie przebudowanych (pisaliśmy o tym - szczegóły w powyższym linku).
Zmiany dotkną także proces levelowania postaci.
Zdobywanie poziomów od 1 do 20 lvl będzie nieco wolniejsze niż dotychczas (gracze narzekali na zbyt szybki early game), ale za to duuuużo szybsze w przedziale 50-60 lvl. „Dzięki temu postępy powinny być płynniejsze i bardziej satysfakcjonujące”.
Blizzard zwiększy także nagrody w expie dla Szeptów, Nightmare Dungeons czy Podróżach Sezonowych.
Zmiany dotkną również skalowanie w Poziomach Trudności gry (więcej PD za wybranie trudniejszego poziomu) przy jednoczesnym nerfie zdrowia potworków (mowa o nawet -60% HP dla mobków na 50 poziom).
Spodziewajcie się również przeróbki walk z bossami oraz elitkami. Gracze narzekali na zbyt długie, niemiłosiernie długie potyczki z bossami w lochach, dlatego Blizzard stawia teraz na bardziej zabójcze i dynamiczniejsze starcia.
Bossowie w lochach będą mieli o około 60% mniej punktów zdrowia.
Celem jest stworzenie mniej wytrzymałych, ale bardziej niebezpiecznych przeciwników. Blizzard chce, aby walki z bossami były intensywne i zabójcze, ale nie ciągnęły się w nieskończoność.
Premiera Sezonu 11 jest spodziewana około 9 grudnia.