Dlaczego Blizzard nie doda więcej zakładek do Skrytki D4? Bo to zbyt skomplikowane
W poprzednim newsie o Diablo 4 śmialiśmy się, że dodanie do gry więcej niż jednej zakładki do Skrytki jest widocznie poza technicznymi/technologicznymi możliwościami Blizzarda.
Jednak to, co traktowaliśmy jako żart… okazuje się najprawdziwszą prawdą.
Associate Game Director – Joseph Piepiora napisał na Twitterze, że więcej zakładek dla gracza spowodowałoby zbyt duże obciążenie pamięci, a co za tym idzie, problemy z wydajnością.
Kiedy mówimy, że są drogie, mamy na myśli to, że powoduje duże obciążenie pamięci. Kiedy widzisz innego gracza w grze, wczytujesz go, a cała jego skrytka jest wypełniona wszystkimi jego przedmiotami. Oto, nad czym zespoły pracują teraz pilnie, aby poprawić ten element i abyśmy mogli mieć więcej (miejsca) najszybciej jak to możliwe.
Zasadniczo nie jest to problem z pamięcią masową, ale z wydajnością.
Jak to napisał kolega z redakcji: “pato-deweloperka”.
Jedna z największych firm growych na świecie, która zarobiła 666+ mln dolarów na samym Diablo 4, nie potrafi rozwiązać tak elementarnej kwestii jak “więcej miejsca w skrytce”.
No i najważniejsze: jaki był cel tworzenia funkcji, w której “ładowanie” innego gracza “ładuje” także jego skrytkę i przedmioty? Programowanie pierwsza klasa, nie ma co. Widać, jakich “fachowców” zatrudnił Blizzard.
Ktokolwiek wymyślił ten pieprzony projekt odwrotny od wzorca, powinien zostać zwolniony z miejsca. Ja jako gracz nie powinienem widzieć NICZEGO w odniesieniu do innych postaci poza ich klasą, poziomem, aktualnym wyposażeniem, nazwą, gildią, tytułem i kilkoma modyfikatorami, ale w żadnym wypadku mój komputer nie powinien nawet uzyskiwać informacji o ich skrytce lub ekwipunku.