Do EVE Online zawitał 40-ty i chyba najbardziej "efektowny" dodatek. Nazywa się Citadel

Do gry wchodzi kolejny Summer Update!. Na tegoroczne lato wydawca CCP Games przygotował drugi etap olbrzymiego planu zmiany mechaniki gry, który rozpoczął się rok temu. Celem tego planu jest uczynienie z EVE Online "prawdziwego sandbox'a". Sami twórcy przyznają, że nie mają pojęcia, jak ich zmiany wpłyną na losy gry. Pierwszy update z cyklu tych zmian zmienił drastycznie mechanikę wojen terytorialnych, który jest do dziś powodem sporów miedzy graczami i projektantami, o nadmierne ułatwienie prowadzenia działań ofensywnych. Teraz z kolei "broniący się" dostaną trudne do zniszczenia cytadele, które mogły zachamować rozwój "Wiosny Ludów". Czyżby wprowadzono je o rok za późno?
Patch Notes: https://community.eveonline.com/news/patch-notes/patch-notes-for-eve-online-citadel
W skrócie:
- dodanie nowego typu okrętów - Force Auxiliary Capital,
- rebalans wszystkich capital'i, super capital'i i tytanów w grze,
- dodanie ponad 100 nowych modułów dla capital'i,
- wprowadzenie nowych struktur - Cytadele,
- nowa mechanika szturmowa - "Koniec wielkich oblężeń",
- - rozbudowa systemu zarządzania dzielonymi itemam'i i prawami,
- - więcej efektów wizualnych w czasie walki,
- - nowe, potężniejsze capital'e - pirackie warianty największych statków w grze,
- - poprawa grafiki i jeszcze więcej efektów wizualnych!
TUTAJ przez 14 dni (21 dni z reflinkiem jakiegoś gracza) możecie za darmo przetestować EVE Online.