Domki graczy to „najbardziej ambitna funkcja w historii dodatków World of Warcraft”
Kto tak mówi? Sam dyrektor World of Warcraft, Pan Ion Hazzikostas.
Domki dla graczy “będą najbardziej ambitną funkcją rozszerzenia WoW w historii”.
Jednym z powodów, dla których zajęło to tak dużo czasu, jest to, że wiedzieliśmy, że nie możemy tego zrobić od niechcenia i postawić na gołym fundamencie, nawet jeśli mielibyśmy go rozbudować w przyszłości. Myślę, że wszystko, co robimy, musi być świetne, ale szczególnie coś, co wiąże się z tak wielkimi oczekiwaniami i ma tak bogatą historię w gatunku MMO. Wiemy, że musi być doskonałe i będzie stanowić fundament dla lat i lat dalszego rozwoju i wzrostu na tych fundamentach”.
Domy graczy to coś, o czym zespół myślał i co omawiał przez długi, długi czas. To coś, o co społeczność prosiła. Szczerze mówiąc, myślę, że zastanawialiśmy się, co trzeba zrobić, aby to urzeczywistnić i aby osiągnąć poziom jakości, jakiego oczekują i na jaki zasługują nasi gracze. Obejmuje to nasze zasoby, opcje personalizacji, podstawową technologię wymaganą, aby naprawdę czuć, że będzie to zintegrowana ze światem.
W przeszłości musieliśmy wybierać między tworzeniem domów a wszystkim innym w rozszerzeniu, a wszystko inne po prostu wygrywało.
Czy tylko ja mam wrażenie, że Blizzard mówi o housingu, jakby to było coś unikalnego, gigantycznego i niespotykanego w gatunku MMORPG. A przeciez mówimy o funkcji, która istnieje w prawie wszystkich tytułach z górnej (a nawet średniej) półki.
Przypominamy, że Housing wkroczy do WoW-a z dodatkiem “Midnight”. Czyli gdzieś na przełomie 2025 i 2026 roku.