Dowody na to, że AIR (Ascent: Infinite Realm) nie będzie kolejną azjatycką papką
Pojawiły się kolejne dowody na to, że AIR (Ascent: Infinite Realm) będzie różnił się od typowego azjatyckiego stylu, którym jesteśmy karmieni przez ostanie lata.
Nowy artykuł na oficjalnym forum gry dotyczy grywalnych postaci, które zobaczymy w grze. Zaprezentowano concept arty Assassina, przepraszam, Assassinki, potem Gunslingera, a na końcu jednego z latających wierzchowców.
Zabójczyni ubrana w czarny płaszcz z kapturem, szczelnie zapiętą bluzeczkę (żadnego głębokiego dekoltu), no i rozdarte rajstopy. Całość daje świetny efekt.
Jeszcze lepiej prezentuje się Gunslinger, który wygląda tak, jakby został żywcem wyjęty z jakiejś steampunkowej gry.
Do mounta (Lion) też nie możemy się przyczepić.
Ascent: Infinite Realm przygotowuje się obecnie do kolejnych testów. Bluehole Studios (twórcy TERA Online i PUBG-a) wzięli sobie opinię społeczności do serca i postanowili gruntownie przebudować MMORPG. Dlatego właśnie zdecydowano się przesunąć premierę z połowy roku na bliżej nieokreślony termin (prawdopodobnie 2019 rok).
UPDATE: do dzisiejszej puli dorzućmy wcześniejsze materiały: