Dungeons & Dragons Online również zamyka wszystkie stare światy

Będzie to identyczny scenariusz, jak w przypadku Lord of the Rings Online (pisaliśmy o tym w sobotę).
Wprowadzenie 64-bitowej technologii do Dungeons & Dragons Online spowodowało, że „stare” światy stały się bezużyteczne. Stąd też decyzja o ich wycofaniu.
Od jakiegoś czasu pracujemy nad przygotowaniem gry do jej 64-bitowej przyszłości, otwierając nasz 64-bitowy świat o nazwie Cormyr i opracowując nową technologię transferu, która ułatwi transfery do nowych światów. Jesteśmy teraz gotowi wdrożyć trzy nowe światy i zapewnić darmowe transfery ze wszystkich naszych 32-bitowych światów gry na te nowe 64-bitowe serwery.
Na razie w DDO istnieje tylko jeden 64-bitowy serwer „Cormyr”, ale już 9 lipca otrzymamy trzy kolejne takie światy:
Ameryka Północna:
- Oerik
- Thrane
Europa:
- Moonsea
I to własnie do tej trójki (+ Cormyr) będzie można bezpłatnie przenosić swoje dotychczasowe postacie DDO wraz z całym dobytkiem, który wyfarmiliśmy przez te wszystkie lata. Transfer będzie dostępny do 31 sierpnia - po tym dniu stare serwery Dungeons & Dragons Online „nie będą już możliwe do normalnej rozgrywki”.
Szczegóły TUTAJ.