Lord of the Rings Online zamyka wszystkie stare światy (!!!)

Stało się to, co musiało się stać.
Standing Stone Games ogłosiło, że po 31 sierpnia tego roku wszystkie stare (32-bitowe) światy/serwery Lord of the Rings Online zostaną zamknięte. Chodzi zarówno o europejskie, jak również amerykańskie światy, które czasami istniały nawet od kilkunastu lat.
- Arkenstone
- Belegaer
- Brandywine
- Crickhollow
- Evernight
- Gladden
- Gwaihir
- Landroval
- Laurelin
- Sirannon
- Treebeard
Do tego dnia, 31 sierpnia, gracze mogą bezpłatnie przenosić swoje postacie z całym dobytkiem na nowe 64-bitowe serwery (które zostały otwarte na przestrzeni ostatnich miesięcy).
Co więcej, SSG zamierza utrzymać 32-bitowe światy na okres dwóch lat (jako „dark worlds”) specjalnie dla tych osób, które zapomniały albo które zamierzają wrócić po dłuższej przerwie LOTRO i nie zobaczyć pustego konta.
Postacie z 32-bitowych serwerów można przenosić na:
US:
- Sting
- Glamdring
- Peregrin (US-RP)
EU:
- Grond
- Orcrist
- Meriadoc (EU-RP)
Szczegóły TUTAJ.
Dlaczego tak się dzieje? No cóż, technologia wreszcie dogoniła LOTRO. 64-bitowe serwery oferują znacznie lepsze warunki do grania: są mniej awaryjne, mogą pomiescić więcej osób i dają większe możliwości rozwoju.
Druga sprawa to popularność. Po otawarciu 64-bitowych serwerów stare traciły na znaczeniu i nie ma sensu trzymać ich dla garstki osób.