Dzięki graniu w WoW-a, uratował siebie i siostrę. Teraz został nagrodzony!

W1

Jest końcówka 2007 roku.

Światowe media (nie tylko te związane z grami) obiega informacja o pewnym 12-latku z Norwegii, który uratował siebie oraz swoją młodszą siostrę, korzystając z doświadczenia nabytego w World of Warcraft.

Chodziło o spotkanego w lesie… łosia. W obliczu zagrożenia, chłopiec zachował zimną krew i przypomniał sobie skille z WoW-a, w którego ówcześnie grał. Najpierw sprowokował zwierzę (umiejętność Taunt), by odciągnąć łosia od siostry, po czym udawał martwego - upadając na ziemię i nie poruszając się. Po jakimś czasie ssak stracił zainteresowanie i powrócił w swoje strony.


Wszystko fajnie, ale po co – do jasnej cholery - o tym teraz wspominamy? Bo po niemal czternastu latach od tamtego wydarzenia, G2A.com (czołowa platforma specjalizująca się w sprzedaży kluczy do gier) postanowiła nagrodzić tamtego bohaterskiego chłopca.

Wszystko w ramach “Gaming Champions” – nowej inicjatywy, która ma na celu upowszechnianie pozytywnego wykorzystania gier wideo w społeczeństwie. 

Gaming Champions to nagrody dla tych, którzy są niesamowicie pasjonatami gier wideo i używają ich do czynienia dobra. Wraz z upowszechnianiem się kultury cyfrowej poszerzamy nasze horyzonty i wykorzystujemy technologię, aby wzbogacać, a czasem nawet ratować życie. Wierzymy, że gry mogą odgrywać taką rolę również we współczesnym świecie.

Naszym celem jest promowanie „ambasadorów gier” - wybitnych osób, których pasja podniosła sztukę grania na jeszcze wyższy poziom.

Dzięki grom każdy może wywołać pozytywną zmianę w swoim otoczeniu, niezależnie od płci, wieku czy zawodu. Mistrzowie gier są wśród nas!

G2A skontaktowała się z tamtym chłopcem, teraz już 26-letnim mężczyzną, i zafundowała mu wysokiej jakości komputer gamingowy(z RTX 3070 & Ryzen 5 5600X w środku) oraz specjalną bluzą.

“Odwaga tego małego chłopca i spryt w wykorzystaniu wiedzy zgromadzonej w grze wideo skutecznie uchroniły go i jego siostrę przed bardzo niebezpieczną sytuacją. Uważamy, że jest to wyczyn, który zasługuje na uznanie dzięki Gaming Champions Award, ponieważ dowodzi, że gry wideo mogą zapewnić nam znacznie więcej niż tylko rozrywkę”.

Miło, jeśli to rzeczywiście była prawda:)

Zobacz także

27 komentarzy