Dźwigający sklepienie niebieskie Atlas, nowym bogiem w Smite

Dodany przez PefriX ponad 2 lata temu
2 1975

W mitologii istnieje wiele rodzajów istot nadprzyrodzonych, jednak żadna z nich nie jest potężniejsza i bardziej przerażająca od greckich tytanów. Ten szczególny dźwiga wszak całe sklepienie niebieskie na swoich plecach! Atlas to kosmiczny tytan i bóg z mitologii greckiej. Smite opisuje go, jako strażnika zadającego magiczne obrażenia.

Co z umiejętnościami Atlasa?

  • Zdolność pasywna – Astrolabium - Gdy Atlas zadaje lub przyjmuje obrażenia, gromadzi w swoim Astrolabium energię. Gdy przekroczy 20 pkt. energii, jego następny atak podstawowy otrzyma 1,5x premię do obrażeń i szybkości ataku oraz zada dodatkowe obrażenia przed Atlasem – a także nałoży na trafionych bogów efekt drżenia na 2 s. oraz efekt ogłuszenia na sługusów. Atlas może zmagazynować do 30 pkt. energii.
  • Uwolnienie od brzemienia - Atlas rzuca swoje Astrolabium w wybrane miejsce, zadając obrażenia i spowalniając przeciwników. Gdy zdolność doleci na miejsce, ataki podstawowe Atlasa będą kosztować 5 pkt. many i powodować wybuchy w obszarze globu, zadając obrażenia wszystkim pobliskim wrogom. Po 5 s. lub gdy zdolność zostanie użyta ponownie, Astrolabium wróci do Atlasa. Druga umiejętność Atlasa zmienia się w zależności od tego, czy Astrolabium zostało wyrzucone, czy jest przez niego trzymane.
  • Ciąg grawitacyjny - Atlas przyciąga wrogów w kierunku swojego Astrolabium. Przeciwnicy, którzy znajdą się zbyt blisko Atlasa, zostaną wciągnięci do Astrolabium. Jeśli Atlas ma w posiadaniu swoje Astrolabium, wrogowie wciągnięci do globu zostaną schwytani przed czempionem. Po krótkim czasie schwytane cele zostaną wyrzucone w kierunku, w którym jest zwrócony Atlas. Jeśli Atlas rzucił swoim Astrolabium, przeciwnicy wciągnięci do jego środka zostaną przytrzymani w miejscu spoczywania globu, a następnie wyrzuceni w stronę boga.
  • Kinetyczna szarża - Atlas szarżuje do przodu. Atlas szarżuje do przodu. Każdy sojusznicy bóg, który znajdzie się w pobliżu jego szarży, zostanie uwolniony z posiadanych brzemion, otrzymując oczyszczenie ze spowolnień i premię do prędkości ruchu. Gdy Atlas uderzy we wrogiego boga, uwolni zgromadzone brzemiona w postaci eksplozji. Za każde zebrane brzemię efekt spowolnienia zostaje zwiększony o 25% – do maksymalnie 75%.
  • Wybuch promieniowania gamma - Atlas rozdziera niebo, powodując Wybuch promieniowania gamma. Wrogowie znajdujący się w polu rażenia otrzymują obrażenia i kumulację Promieniowania co 0,5 sek. Efekt Promieniowania może nakładać się nakładać i obniża ochronę oraz moc przeciwników. Po 5 s. lub jeśli Atlas zdecyduje się na ponowne użycie Wybuchu promieniowania gamma, jego promień zostanie skoncentrowany i zacznie przemierzać pole bitwy. Wrogowie trafieni skoncentrowanym promieniem otrzymują dodatkowe obrażenia i efekt Skoncentrowanego promieniowania, którego moc jest ekwiwalentem 3 kumulacji zwykłego Promieniowania.

Atlas trafi do Smite 14 grudnia. Więcej nowości znajdziecie w tym miejscu.


2 Komentarzy


Ostatnie gry

Najnowsze filmy z naszego YouTube