Elder Scrolls Online będzie ładniejszy. Nadchodzą zmiany graficzne

Elder Scrolls Online już teraz jest ładny, ale wkrótce będzie jeszcze ładniejszy.
W Update 31 (darmowa aktualizacja gry) Zenimax Studios wprowadzi do ESO nowe funkcje graficzne, które poprawią oprawę wizualną, ale również dadzą graczom więcej możliwości “majstrowania” przy grafice w celu uzyskania jak najlepszej wydajności/jakości.
- Dynamiczne skalowanie rozdzielczości
- Nowy tryb HDR
- Multiwątkowe renderowanie (w formie bety na PC – “dla tych z was, którzy mają ograniczoną moc obliczeniową podczas grania w ESO, to ustawienie powinno poprawić fps-y”.)
Ci z Was, którzy korzystają z konsol nowej generacji, już doświadczają naszych nowych funkcji graficznych i ulepszeń. Wiele z tych funkcji było dostępnych na PC przed aktualizacją, ale niektóre (takie jak Screen Space Global Illumination) zostały po raz pierwszy udostępnione wraz z wydaniem rodziału Blackwood. W przypadku graczy na PC te nowe ustawienia (TAA, Circular and Smooth depth of field, LSAO and SSGI, grass draw distance) zostały po cichu wprowadzone w ciągu ostatniego roku, podobnie jak nasze nowe ustawienie jakości grafiki „Maksymalna”
Szczegóły TUTAJ.
Premiera Update 31 odbędzie się równocześnie z premierą DLC “Waking Flame”. Czyli 23 sierpnia dla PC/Mac/Google Stadia oraz 31 sierpnia dla PlayStation 4, PlayStation 5, XBOX One oraz XBOX Series X/S.
Przypominamy, że Elder Scrolls Online znajduje się obecnie w bardzo fajnej promocji. Za standardowy egzemplarz zapłacicie tylko 32 zł.


