Elder Scrolls Online było robione... siedem lat. Skyrim jednym z "winowajców"

Apps

Ostatni panel Elder Scrolls Online na QuakeConie przyniósł ze sobą nie tylko zapowiedzi i plany, ale także garść ciekawostek dotyczących jednego z największych MMORPG-ów na świecie. 

Szczególnie jedna informacja nas zainteresowała. 

Okazuje się, że produkcja Elder Scrolls Online rozpoczęła się… w 2007 roku, czyli siedem lat przed oficjalną premierą (4 kwietnia 2014). Tworzenie gier MMORPG wymaga dużo czasu, ale siedem lat to naprawdę sporo, nawet jak na nasz gatunek. 

Może ESO wyszedłby szybciej, gdyby nie… Skyrim, który zadebiutował w 2012 roku i wywrócił serię „Elder Scrolls” do góry nogami. Przedstawiciele Zenimax Studios przyznali, że musieli w ekspresowym tempie przebudować grę, aby ta sprostała oczekiwaniom fanów. 

No to już wiemy, skąd wzięła się ta początkowa krytyka w stronę Elder Scrolls Online. Ludzie chcieli dostać Skyrim Online, a dostali coś, co było tworzone jeszcze przed tamtą grą. 

Ale koniec końców ESO wyszedł jednak na swoje. 2,5 mln graczy miesięcznie tylko to potwierdza. 


Poniżej zapis całego panelu. 

Zobacz także

11 komentarzy