Elder Scrolls Online naprawiło Frost Staffy oraz "lodowe" drzewko umiejętności
Każdy, kto grał lub gra w Elder Scrolls Online, doskonale zdaje sobie sprawę, że z trójki dostępnych Destruction Staffów (Fire, Lightning, Frost/Ice) Frost/Ice Staves pełniły dotychczas rolę “paprotek”, które nie miały żadnego większego zastosowania w end-game.
Jeśli graliśmy magicznymi DPS-ami, to decydowaliśmy się na 2x Fire Staff, ewentualnie 1x Fire Staff + 1x Lightning Staff. Frost Staff nie nadawał się ani do zadawania obrażeń, ani także tankowania.
Aż do teraz…
Wczorajszy UPDATE 28 (wszedł równocześnie z premierą “Markarth”) wprowadził ogromne zmiany do “lodowych lasek”. Po wielu latach Zenimax Studios przywróciło użyteczność tego typu broni, głównie jeśli chodzi o Tankowanie.
Pierwotnym celem linii Frost Staff było umożliwienie użytkownikom Magicka pomyślne tankowanie w scenariuszach PvE i PvP. Niestety, wiele zdolności zapewnianych przez Frost Staff było zbyt słabych w porównaniu z innymi takimi skillami , lub też bezpośrednio kolidowało z umiejętnościami Destruction Staff. W 28. aktualizacji jednym z naszych celów było zaktualizowanie linii Frost Stafów, aby rozwiązać te problemy, tak aby umiejętności były bardziej zgodne z naszą wizją. Dodaliśmy również więcej ogólnej użyteczności do umiejętności Frost Staff.
Frost Staff aktywuje teraz dodatkowe efekty, a także generuje więcej Magicki (w przypadku udanego bloku). Zmieniono także część Morphów, wydłużono czas Taunta, a “Wall of Elements” oraz “Elemental Blockade” pozwalają aktywować specjalną tarczę dla siebie i kompanów, która będzie absorbowała nadchodzący damage.
Więcej informacji TUTAJ.
Pamiętam, że miałem przygodę z Frost Staffem i Magicka Tankiem, ale szybko wymiękłem. Właśnie dlatego, że w spotkaniu z trudniejszym contentem (Veteran Dungeon itd.) była to zbyt słaba kombinacja, niezapewniająca mnie (i moim towarzyszom) żadnej dodatkowej ochrony przed zagrożeniem. Obecnie powinno to wyglądać zupełnie inaczej.