Elder Scrolls Online pierwszą grą, która skorzysta z nowej technologii graficznej
Żeby była jasność. Nie chodzi o pierwszą grę MMORPG, ale pierwszą grę w ogóle.
Bo tak się właśnie składa, że Elder Scrolls Online – jeden z najlepszych i najpopularniejszych tytułów w naszym gatunku – jako pierwszy skorzysta z technologii DLAA.
Co to za technologia? Nie jesteśmy ekspertami, więc w tym przypadku zasięgnijmy głosu u branżowego serwisu Telepolis.pl.
NVIDIA DLAA (Deep Learning Anti-Aliasing) jest niejako pochodzą DLSS. O ile Deep Learning SuperSampling skupia się na skalowaniu obrazu i poprawie płynności w grach (w zależności od ustawień), o tyle DLAA nie zaoferuje wzrostu wyświetlanych klatek na sekundę. Zamiast tego nowe rozwiązanie przełoży się na lepszą jakość wyświetlanego obrazu.
Jak sama nazwa wskazuje DLAA, czyli Deep Learning Anti-Aliasing, odpowiada za lepsze efekty antyaliasingu, czyli techniki odpowiedzialnej za wygładzanie krawędzi (usuwanie efektu schodkowych brzegów).
“Rozwiązanie przełoży się na lepszą jakość wyświetlanego obrazu “ – można więc powiedzieć, że ESO stanie się jeszcze piękniejsze.
DLAA trafi do Elder Scrolls Online podczas premiery Update 32 i kolejnego DLC “Deadlands”. Czyli już w przyszłym miesiącu.